Infostart.hu
eur:
387.77
usd:
330.65
bux:
109300.83
2025. december 18. csütörtök Auguszta

800 ezer autót hívhat vissza a Volkswagen

A KBA német szövetségi közlekedési felügyelet adott rá engedélyt.

A KBA német szövetségi közlekedési felügyelet engedélyt adott a Volkswagen konszernnek 800 ezer, a dízelbotrányban érintett autó visszahívására és javítására - jelentette be pénteken a Volkswagen.

A KBA (Kraftfahrt-Bundesamt) engedélye a 2,0 literes EA-189 dízelmotorral szerelt Passat, CC és Eos modellekre vonatkozik. A KBA megerősítette, hogy az átalakítás nem befolyásolja a járművek fogyasztási, teljesítmény- és zajkeltési paramétereit.

A Volkswagen már januárban megkezdte egyes modellek visszahívását javításra abból a 125 ezerből, amire a KBA már korábban engedélyt adott. A dízelbotrányban Európában érintett 8,5 millió autóból a Volkswagen eddig mintegy 50 ezret javított ki. Világszerte 11 millióra rúg a botrányban érintett járművek száma.

Címlapról ajánljuk

Gazdatüntetés Brüsszelben: borult az eredeti akciózási terv, útlezárások jönnek az EU-csúcs helyszínén

Európai egység alakult ki a gazdatársadalomban a mostani brüsszeli tiltakozást illető két ügyben: senki nem szeretne nagy mennyiségű, ellenőrizetlen dél-amerikai élelmiszer ellen küzdeni a piacért, illetve a green dealből adódó átállás anyagi terheit sem vállalnák a jelenlegi formájában. A tüntetés eredeti programját borították az éjszakai akciózások, amelyek jelenleg ott zajlanak, ahol a zárolt orosz vagyont Brüsszelben őrzik. Helyszíni tudósítás.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.18. csütörtök, 18:00
Lehel László
a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet elnök-igazgatója
Hiánypótló piacfelmérés érkezett: kiderült, mennyibe kerül ma egy energiatároló, és megéri-e beruházni

Hiánypótló piacfelmérés érkezett: kiderült, mennyibe kerül ma egy energiatároló, és megéri-e beruházni

Az akkumulátoros energiatárolás gazdasági környezete az elmúlt néhány évben drámai fordulatot vett: a nemzetközi projektek tapasztalatai alapján a nagyobb, vállalati méretű tárolói beruházások bekerülési költségszintje mára olyan tartományba süllyedt, amely mellett piaci alapon is értelmezhetővé válik a megtérülés. Ugyanakkor a finanszírozhatóság továbbra is kulcskérdés marad, így korántsem mindegy, hogy a beruházók milyen árkörnyezetben és üzleti modellek mentén vágnak bele egy-egy energiatárolói projektbe – ennek jártunk most utána.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×