A saját márkás terméket, amelyet a szervezet gyártópartnere készít, a Magyar Vöröskereszt emblémája látható – mondta a szervezet marketingvezetője.
Sajgó Beáta kiemelte: „azt szerettük volna, hogy ne kizárólag adományként szerepeljen, hanem legyen egy kölcsönös kapcsolat a vásárló és a Vöröskereszt között.”
Ez azt jelenti, hogy 600 forinttal támogatja a szervezetet a vásárló, viszont kap is egy jól használható terméket, ami a nyáron időszakban fej-, illetve elemlámpa. Ez kifejezetten hasznos lehet kirándulásnál, barlangászásnál és horgászásnál is. Ha valaki tehát ilyen terméket vásárol, abból 600 forintot átutalnak a Magyar Vöröskeresztnek – ismertette a marketingvezető.
„Az első két termék értékesítése december 31-én zárul, a terveink szerint a teljes értékesítés esetén kétmillió forint bevétellel kalkulálhatunk. Az ötéves marketingtervünkben minden évben három, négy, öt saját márkás terméket tervez, úgyhogy a második félévben más területen is megjelennek a Vöröskereszt tevékenységeihez kapcsolható saját márkás termékek. A fej- és az elemlámpa a katasztrófavédelmi tevékenységünkhöz kapcsolható, addig a következő a szociálishoz” - mondta Sajgó Beáta.
Ebből a forrásból a tizedik év után nagyjából tizenötmillió forintos nettó bevételt tervez a Magyar Vöröskereszt – tette hozzá a szervezet marketingvezetője.