Az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő igazgatósága három érvényes ajánlat közül választotta ki a nyertest, amely öt milliárd forintos árat kínált.
Az ÁPV Rt. a harmadik privatizációs pályázaton hozta meg a döntést. Az előző, februárban lezárult eredménytelen pályázaton három milliárd forint volt a legmagasabb ajánlat.
A 355 millió forint jegyzett és 477 millió forint saját tőkéjű Budapesti Szabadkikötő Logisztikai Zrt. rendelkezik a Csepeli Szabadkikötő 75 évre szóló üzemeltetési jogával, valamint 75 évre haszonélvezeti joga van a földterületekre, az azon álló felépítményekre és infrastruktúrára.
A társasághoz 45 hektárnyi kikötői vízfelület és 38 hektárnyi fejleszthető ingatlanterület tartozik, de ezek az infrastruktúrával együtt tartós állami tulajdonban maradnak.
Szia, Anya! – új átverés terjed itthon, mutatjuk, mire kell figyelni