INFORÁDIÓ 
2020. november 25. szerda
Katalin

balaton

balatoni szövetség

márka

Vitorlás hajók a Balatonon Balatonfürednél a meteorológia nyár első napján, 2018. június 1-jén.

Jöhet az egységes Balaton-márka

A vendégforgalom növekedését eredményezhetik a következő évek balatoni fejlesztései, amelyekre 370 milliárd forint forrás áll rendelkezésre – vélekedett az InfoRádióban a Balatoni Turizmus Szövetség elnöke. Hoffmann Henrik hozzátette: jövő nyárra elkészülhet a Balaton-márka, amely egységes turisztikai régióként jeleníti meg a külföldi piacokon a Balaton-régiót.

A szervezet elnöke kiemelte: a Balaton elsősorban belföldön népszerű úti cél. Hoffmann Henrik szerint az elmúlt években a térség környéke nagyon sokat változott, ami nagy forgalmat eredményezett. A tendencia miatt nyáron érdemes kapacitást növelni.

Néhány héttel ezelőtt hirdették ki a Kisfaludy szálláshelyfejlesztési program nyerteseit – hívta fel a figyelmet a Balatoni Turizmus Szövetség vezetője. „A Balaton régióban több mint 20 szálloda fejlesztése, és legalább egy tucat szálloda felújítása, bővítése, szolgáltatásokkal való kiegészítése kezdődik el”. Országosan 700 panzió fejlődéséhez járul hozzá a kormány a programon keresztül, ennek több mint harmada az ország legnagyobb tava környékén valósul meg.

"Az erre szánt 370 milliárd forint meg fog látszódni a vendégforgalmon is"

– ígérte Hoffmann Henrik.

Megszületett az országmárka, ennek mintájára dolgoznak a Balaton-márka kialakításán is, ami egy egyszerűbb kommunikációt és pozicionálást, valamint egy sikeresebb marketingakciót hoz magával. Ennek segítségével

jövő nyártól egységes turisztikai régióként kommunikálják majd a külföldi piacokon a balatoni turisztikai térséget.

A márka kialakításáért kiírt pályázaton győztes konzorcium – melyet a Balatoni Turizmus Szövetség, a Magyar Turisztikai Ügynökség, a Balaton Fejlesztési Tanács és a régióban tevékenykedő civil szervezetek alkotnak – közel 1 milliárd forintból gazdálkodhat a következő 2 évben.

Nyáron telt ház van, de javult az elő- és utószezon

Idén azon hónapok népszerűsége nőtt, amelyekben vendégekre van szükség, a nyári időszak ugyanis a telítettség miatt nem tudott tovább növekedni - mondta Hoffmann Henrik. A februári és a májusi számok emelkedtek az előző évekhez képest.

A szövetség elnöke kiemelte: ősszel is sok olyan rendezvény lesz, amely odacsalogathatja az érdeklődőket. „Csodálatos a természeti környezet csodálatos épített örökségekkel, történelmi emlékekkel körbevéve, megspékelve a tóra jellemző gasztronómiai fesztiválokkal” – összegzett.

Nyitókép: Mohai Balázs

Kapcsolódó hang

Jöhet az egységes Balaton-márka
 
A címlapról ajánljuk

×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018