Messit és társait messzi földön ismerik és csodálják. A Costa Braván nyaraló turisták közül sokan hajlandók kicsengetni ötven eurónál is többet egy Barcelona-mezért. A gránátvörös-kék szerelés globális stáuszszimbólum.
A világ legjobb klubjának titulált Barcelona játékosai mégis lázadoznak. Azt mondják, hogy az új mez egy-egy félidő végére olyan nehéz, mint egy vízbe vágott rongy. Ez sem akadályozta meg őket abban, hogy zuhogó esőben a hétvégén 5-0-ra intézzék el az Atlético Madrid csapatát, és hogy Messi ismét mesterhármassal zárja a fordulót.
Az öltözőben azonban morognak a játékosok, sőt újabban már mérlegen mérik nedves mezeiket. A pletykák arról szólnak, hogy a meccs elején még kétszáz 200 grammos felső a szünetre már két és félszer nehezebb lehet.
A futballisták először nyári, amerikai turnéjuk során kezdtek panaszkodni arra, hogy a mez ragadós és "tonnányi súlyú". A probléma a szezon kezdete után is megmaradt, ami komoly fejfájást okoz a szerelést gyártó sportszercégnek. A hétvégén be is idézték a társaság képviselőit egy kis beszélgetésre, ami után a gyártó közölte: tesztelik a szerelést és megpróbálják megoldani a problémát. "Bármilyen, a termékekkel összefüggő gondot kiemelt helyen kezelünk" - mondta a vállalat szóvivője.
A katalán klub azon ritka csapatok egyike, amely nem vállalatot reklámoz a mezén. Korábban az ENSZ gyermekvédelmi szervezete, az UNICEF logója virított a szerelés elején, az új idényben ez hátulra került, mert a Qatar Foundation öt évre 171 millió euróért szerződést kötött a klubbal. A mez egyébként újrahasznosított ásványvizes palackokból készül, tehát környezetbarát is.
A gyártónak gyorsan kell lépnie, mivel ez esetben nem helyénvaló a mondás, miszerint: akinek nem inge, ne vegye magára!
Súlyos gond merült fel az elektromos autózással kapcsolatban