eur:
413.48
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 22. vasárnap Zénó
Nyitókép: Unsplash.com

Készüljön, változik a YouTube-ozás az okostévéken

Folytatódik a YouTube reklámokkal kapcsolatos kálváriasorozata, az év záróakkordjaként a hivatalos okostévés appját használóknak szolgált egy változtatás hírével a vállalat.

A Google leánycége szerint pozitív fejleményről van szó, az okostévés appja innentől kezdve próbálja ritkábban hirdetésekkel megszakítani a videózást, cserébe viszont sokkal hosszabbak lesznek a reklámblokkok. A hirdetések átugrásának opciója jelenleg jellemzően 5-10 másodperc után jelenik meg, mostantól viszont akár 45-60 másodpercet is igénybe vehet majd a felbukkanása – számolt be az Origo.

Mint olvasható, a YouTube szeptemberben kezdte meg a változtatás nyilvános tesztelését, a metrikái szerint az új rendszerrel 29 százalékkal nőtt a két reklámblokk megjelenése között eltelt idő. A cég korábban azt a választ kapta állítólag egy felmérés során, hogy a nézők inkább a ritkább és hosszabb reklámblokkokat preferálják, mintsem a gyakori és rövid típusúakat.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.22. vasárnap, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×