A vezérigazgató szerint változatos, meglepő eredmény született, ez nagyon fontos. A járványhelyzetben pedig különösen szép eredmény a 130 ezres nézőszám. Harmadik elemként a sportpolitikai sikert említette azzal, hogy megszületett az egyezség, 2037-ig lehet Magyar Nagydíj. Gyulay Zsolt szerint a jogdíjak folyamatosan emelkednek, ez nagy terhet ró az államra, de a pálya átalakítása előtt lehet alkudozni, és sikerült is jó megállapodást kötni a következő időszakra.
2027-ig volt szerződése a Hungaroringnek,
A menedzsment először 2032-ig javasola a hosszabbítást, de Palkovics László és a Forma–1 első embere, Stefano Domenicali nekibátorodott, és mondtak egy nagyobbat.
„Nagyon jó beszélgetés volt, érezhető, hogy a tradicionális pályákat kedvelő vezetője van a Forma–1-nek” – mondta Gyulay Zsolt. Hozzátette, hogy most már mindenki belátta, hogy jelentős fejlesztés nélkül 2024 után nem lehet ezen a pályán biztonsággal Forma–1-et rendezni. „Ezért vállaltuk – mondta –, hogy 2022-re, 23-ra és 24-re ütemezetten ez a fejlesztés meg fog valósulni.”
A bizonytalan időjárásról elmondta, hogy mindig készül a szervező az extrém körülményekre, egy esetleges a pályakiürítésre, de most nem volt olyan vészjósló a helyzet.
„Még van egy futamunk ezen a pályán – mondta a vezérigazgató –, én azt gondolom, hogy ez így vállalható,
reménykedem, hogy a kormány szeptemberben dönt arról, hogy a forrást a rendelkezésünkre bocsátja, és akkor a jövő évi futamot megrendezve rögtön elkezdődhet a nézőtér bontása és a nézőtér mögötti 10 ezer négyzetméteres rendezvénytér kivitelezése.”