eur:
393.83
usd:
368.04
bux:
65862.51
2024. április 23. kedd Béla

Vezetőváltások a magyar Telenornál

Lezárult az eladási folyamat, megérkezett az új vezetés.

Új vezetők töltik be a Telenor Magyarország vezérigazgatói, pénzügyi vezérigazgató-helyettesi, marketing vezérigazgató-helyettesi, valamint vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesi pozícióit azt követően, hogy 2018. július 31-vel lezárult a Telenor Csoport kelet-európai üzletágának eladása a PPF Csoport számára - írta a Portfolio.

2018. augusztus 1-jétől Jan Hanus, a PPF Csoport telekommunikációs részlegének vezetője vette át a Telenor Magyarország vezérigazgatói posztját Alexandra Reichtől, aki a Telenor thaiföldi érdekeltsége, a dtac vezérigazgatójaként folytatja pályafutását.

A Telenor Magyarország új pénzügyi vezérigazgató-helyettesi pozícióját Martin Oravec veszi át, a marketing vezérigazgató-helyettesi pozícióját mostantól Mohamed ElSayad tölti be, a vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesi pozíciója pedig dr. Drozdy Győzőé lett.

A cseh PPF-csoport kedden jelentette be, hogy lezárult a Telenor közép-kelet-európai távközlési leányvállalatainak felvásárlása, miután megszerezték szükséges jóváhagyásokat és befejeződtek az engedélyeztetési folyamatok. A vállalat ezzel megszerezte az irányítást a Telenor magyarországi, bulgáriai, montenegrói és szerbiai leányvállalatai felett, amelyeket 2,8 milliárd euróért vásárolt meg. A négy közép-kelet-európai országban 2017 végén a Telenor több mint 9 millió ügyfelet szolgált ki és csaknem 3500 alkalmazottat foglalkoztatott.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.23. kedd, 18:00
Sz. Bíró Zoltán
történész, Oroszország-szakértő
Berobbant a mesterséges intelligencia a vállalatok életébe, mindenki beszáll az AI-versenybe

Berobbant a mesterséges intelligencia a vállalatok életébe, mindenki beszáll az AI-versenybe

Az első számú globális megatrend lett a mesterséges intelligencia boom, ami alapjaiban ír át üzleti modelleket, diszruptálhat iparágakat és felborítja az eddigi játékszabályokat. Egy teljes konferencianapon keresztül azzal foglalkozunk az AI in Business c. rendezvényünkön, milyen változásokat hoz az AI az üzlet számára az egyes szektorokban és területeken. Mellébeszélés helyett üzleti stratégiákat, valós megoldásokat és use case-eket mutatnak be a témát ismerő tanácsadók, IT-beszállítók, és azok a vállalati vezetők, akik már aktívan keresik vagy már meg is találták az AI-ban rejlő üzleti lehetőségeket. A Portfolio AI in Business rendezvényéről ebben a cikkünkben számolunk be.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×