Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
A labdarúgó Európa-liga trófeája az Arsenal és a Chelsea döntőbeli mérkőzésének kezdete előtt a mérkőzés színhelyén, a bakui Olimpiai Stadionban 2019. május 29-én.
Nyitókép: A labdarúgó Európa-liga trófeája az Arsenal és a Chelsea döntőbeli mérkőzésének kezdete előtt a bakui Olimpiai Stadionban. MTI/AP/Luca Bruno

Váratlan fordulat: mégsem az AS Roma lehet a Debrecen ellenfele

A kavarodást az AC Milan okozza, és végül egy harmadik olasz csapat, a Torino érkezhet Debrecenbe.

A DVSC az albán Kukesi ellen játszik az Európa Liga selejtezőjének első fordulójában. Szerdán az is kiderült, ha továbblép a a Loki, az AS Roma vár rá a következő körben. Az nb1.hu értesülései szerint azonban programváltozás jöhet továbbjutás esetén.

Olasz lapinformációk szerint ugyanis az UEFA szeretné, hogy a következő szezonban a Milan rendezze költségvetését és a pénzügyi fair play megsértése miatt fennálló helyzetét. A milánóiak vezetősége és az UEFA közel áll egy olyan egyezséghez, amely értelmében az AC Milan nem indul a következő szezonban az Európa Ligában.

Ha a Milan valóban visszavonja a nevezését, akkor AS Roma automatikusan a csoportkörbe kerül, a selejtezőben pedig a Torino indulhatna a Roma helyén, adott esetben ez a csapat játszana a DVSC-Kukesi párharc továbbjutójával. Végleges döntés napokon belül születhet az ügyben.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×