eur:
402.88
usd:
349.66
bux:
98560.68
2025. június 21. szombat Alajos, Leila
Appetizer drinks and shots waiting on a serving board in a bar waiting for first guests at a pary. Party atmosphere and some drinks in the foreground
Nyitókép: Anze Furlan/psgtproductions/Getty Images

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo kelet-európai marketing csapata

A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai régióban és az orosz piacokon is.

2022 elejétől Bognár Marianna veszi át a Diageónál a Head of Marketing Kelet-Európa, Közel-Kelet és Észak-Afrika pozíciót, a rum, vodka és tequila kategóriákra – olvasható a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalatának sajtóközleményében.

Bognár Marianna idei célkitűzése a Captain Morgan rum piacrészének erősítése a fő piacokon (Oroszország, Ukrajna, Csehország, Magyarország, Románia, Baltikum), az új márkakommunikáció és innovációk bevezetése és a prémium portfólió növelése például a Diageo olyan márkáival, mint a Zacapa vagy a Pampero. Másik fókusz területe a Smirnoff vodka márkaépítése és a piacrész növelése Izraelben, Romániában és a Közel-Keleten. 14 éves munkatapasztalatát FMCG területen szerezte piacvezető multinacionális cégeknél, majd végül a Danone-tól igazolt át a Diageo csapatához.

Fejes Dóra 2021 júliusban vette át a cég legnagyobb márkáját, a Johnnie Walkert, amiért Senior Brand Managerként Kelet-Európában és Oroszországban felel.

Legfontosabb feladatai közé tartozik a Johnnie Walker új kommunikációs és innovációs stratégiájának és kampányának megalkotása és végrehajtása a különböző piacokon, valamint az innovációs stratégia vezetése és megvalósítása. A Diageo-brand marketing csapatához 2020-ban csatlakozott, az Asahi Breweries-től (Dréher Sörgyárak). A Diageónál töltött első egy évében senior brand managerként a sör portfólióért (Guinness, HH13, Kilkenny) volt felelős a kontinentális európai piacokon.

Rajcsits Patrik 2021 novemberében csatlakozott a céghez Senior Brand Managerként, felelősségi körébe tartozik a vállalat teljes sör portfóliójának menedzsmentje Európában.

Szakmai feladatai a márkamenedzsmenten túl a sör kategória további prémiumizációjára, hosszútávú stratégiájának megalkotására is kiterjed, beleértve a Guinness, HopHouse13 és Kilkenny márkák tartós marketingkommunikációjának és termékinnovációinak megalkotását kontinentális Európa szinten. A szakember a The Coca-Cola Company-tól csatlakozott a Diageo csapatához, ahol a Coca-Cola márkáért felelt Senior Brand Managerként.

Szabó Rékát 2021 júliusában nevezték ki a Baileys márka kommunikációs és innovációs stratégiájáért felelős Senior Brand Managernek.

Ő felel a Baileys márka kommunikációs stratégiájának megalkotásért és végrehajtásáért a különböző piacokon, illetve az innovációs stratégia vezetéséért és megvalósításáért. A Diageo csapatához 2020-ban 10 éves FMCG tapasztalattal csatlakozott, az első egy évben a gin portfólióért (Gordon’s, Tanqueray) volt felelős Kelet-Európában és feladatkörébe tartozott a gin portfólió stratégia kialakítása, a márkakommunikáció vezetése és az új innovációk bevezetése. A szakember az Unilever-től csatlakozott a Diageo csapatához, ahol a Dove márka stratégiájáért volt felelős.

Szanyó Bence Brand Manager felel a jövőben a cég malátawhisky portfóliójának menedzseléséért Oroszországban és a kelet-európai országokban, illetve annak kiépítéséért a fejlődő piacokon.

A portfólió menedzselése mellett az új termékek bevezetéséért, kommunikációs stratégia kialakításáért és országspecifikus megvalósításáért is felel. A szakember 2021 őszén csatlakozott a Diageo Eastern Europe csapatához, a Reckitt Benckisertől. Ezt megelőzően a Heinemann Testvéreknél szerzett manageri tapasztalatot az alkoholpiac területén.

Tóth Bálint Brand Manager 2022 januárjától a rum márkákért (Zacapa, Captain Morgan) felel Kelet-Európában és Oroszországban a kommunikációs és innovációs stratégia megalkotásának és végrehajtásának területén.

Fő feladatai közé tartozik a kommunikációs stratégia megalkotása és végrehajtása a különböző piacokon, illetve az innovációs stratégia vezetése és implementálása. Az első évben a vodka (Smirnoff, Ciroc, Ketel One) és tequila (Don Julio, Casamigos) porfólióért felelt Kelet-Európában. Korábban 8 évig dolgozott marketing területen többek közt a PPG Trilak-nál majd a The Coca-Cola Company-nál.

Címlapról ajánljuk
Megint napirenden a nők mozgósítása Ukrajnában

Megint napirenden a nők mozgósítása Ukrajnában

Ukrajnában ismét felmerült a nők besorozásának kérdése. A Oroszországgal folyó háborúban az ukrán fegyveres erők jóval kevesebb embert tudnak mobilizálni, mint az oroszok. Közben a nyugati szövetségesek sürgetik, hogy akár 18 éves fiatalokat is elvigyenek katonának.

Donald Trump megmondta, mennyit tehet Európa az iráni bombázás ügyében

Tárgyalóasztalhoz ültek Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, valamint Irán vezető diplomatái pénteken Genfben. Ezt kommentálta az amerikai elnök. Izraelt pedig egyelőre nem kéri, hogy "álljon le", hiszen "nyerésben van". Azt pedig "majd meglátjuk", Irán hogyan reagál minderre, de az bizonyos, hogy közel volt az idő, hogy képes legyen atomfegyvert gyártani, tovább várni nem lehetett.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.06.23. hétfő, 18:00
Karácsony Gergely
Budapest főpolgármestere
Irán és Izrael újra csapásokat mért egymásra - Híreink az Irán-Izrael háborúról szombaton

Irán és Izrael újra csapásokat mért egymásra - Híreink az Irán-Izrael háborúról szombaton

Tovább támadja egymás Irán és Izrael, robbanások rázták meg az iráni Iszfahánt, a Tel-Aviv közelében fekvő épületben Holon városában pedig egy rakétacsapást követően tűz ütött ki. Közben Izrael ENSZ-nagykövete leszögezte, hogy hazája nem áll le a támadásokkal, amíg Teherán nukleáris fenyegetését teljesen meg nem szüntetik. A feszültség tovább nőtt az ENSZ Biztonsági Tanácsában is, ahol a két ország élesen vádolta egymást, a főtitkár pedig az eszkaláció veszélyeire figyelmeztetett. Háborús híreink szombaton.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×