eur:
389.63
usd:
363.15
bux:
68130.39
2024. május 3. péntek Irma, Tímea

Betömték a 2-es metró falán keletkezett rést

Kijavították a szakemberek az éjjel a 2-es metró alagútjában, a Baross téri felüljáró alatt keletkezett mintegy 10x10 centiméteres rést, az érintett területet azonban fokozott megfigyelés alatt tartják - közölte a DBR Metró Projekt Igazgatóság.

A közlemény szerint lesznek még utómunkálatok. A talajvízszivárgás megszüntetése után szerda hajnalban már sebességkorlátozás nélkül indulhattak el és közlekedhettek a metrószerelvények.

A DBR még vizsgálja, mi okozhatta a műszaki problémát. A 4-es metró alagútfúró pajzsai várhatóan másfél hónap múlva haladnak majd el a felüljáró alatt, a műszaki probléma az előkészítő munkálatok során történt.

Közölték, az átmeneti fennakadás nincs hatással a metróépítésre.

Emlékeztettek arra, hogy a VIII. kerületi Baross térnél, a Rottenbiller úti felüljáró pillérének megerősítése közben a 4-es metró alagútját építő Bamco egyik alvállalkozója sértette meg kedden a 2-es metró egyik alagútjának falát.

A munkálatokat azonnal leállította a DBR illetékes mérnöke. Az alagút oldalsó falán keletkezett 10x10 centiméteres rés nem okozott vészhelyzetet, nem volt szükség a metró forgalmának leállítására, de a vizsgálatok idejére sebességkorlátozást rendeltek el a szakemberek az érintett vonalszakaszon.

Címlapról ajánljuk
Rendkívüli belpolitikai vihar lett egy atomerőműves cikkből Németországban

Rendkívüli belpolitikai vihar lett egy atomerőműves cikkből Németországban

A havonta megjelenő, elemzésekre, illetve háttérjelentésekre összpontosító népszerű Cicero című magazin azt állította, hogy az atomerőművek egy évvel ezelőtti végleges leállításáról született döntés meghozatala előtt kulcsfontosságú szakértői információkat hallgattak el az atomenergia alkalmazásának legfőbb ellenzője, a zöldpárti gazdasági miniszter előtt.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.03. péntek, 18:00
Bakondi György
a miniszterelnök belbiztonsági főtanácsadója, a Stratégiai Tanácsadó Testület tagja
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×