eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria

Nemcsak szervezetünket, mobilunkat is méregteleníteni kell!

Az ünnepek után önsanyargató diétába kezd, netán méregteleníti szervezetét? Ne csak magára gondoljon, hanem mobiltelefonjára is, hiszen készülékének is szüksége van egy kis megtisztulásra - legalábbis ezt állítja egy ausztrál mobilcég.

Egy ausztrál mobiltársaság internetes felmérése szerint a mobilhasználók többsége rengeteg olyan számot ment el készülékében, amelynek tulajdonosáról alig tud valamit és nem is hívja fel őt később. Nem meglepő, hogy a legtöbb ilyen telefonszámot akkor gyűjtik be, amikor már néhány pohár alkoholt elfogyasztottak.

A Virgin Mobile online kérdőívét közel hétszázan töltötték ki. A 18 és 34 év közötti válaszadók 86 százaléka vallotta be, hogy több olyan telefonszámot is tárol mobilján, amelynek tulajdonosával csak rövid ideig találkozott, kettőből egy pedig azt mondta, hogy ezek a számcserék főleg alkohol befolyása alatt történnek.

A kutatásból az is kiderült, hogy az ismeretlenek telefonszámait legtöbbször munkával kapcsolatos eseményeken vagy bulikon gyűjtik be a mobilozók. "Életünk minden részét méregtelenítjük, miért nem tesszük ezt a telefonunkkal is?" - tette fel a költői kérdést a mobilcég szóvivője.

A kutatásból az is kiderült, hogy míg a nők 47, addig a férfiak 55 százaléka hajlamos eltelíteni mobilját bulikon megismert emberek telefonszámaival.

Címlapról ajánljuk
Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 57, Magyarországon is megvásárolható klímaberendezést tesztelt. Az eredményekről Dénes Júlia, az egyesület munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. április 27. 19:45
×
×
×
×