eur:
389.49
usd:
361.89
bux:
68002.24
2024. május 5. vasárnap Adrián, Györgyi

Mi kerül egy hamburgeren 30 ezer forintba?

Igazi ínyenceknek szánt hamburgert árusítanak majd az egyik nagy gyorsétterem-láncban mától Nagy-Britanniában. "A Burger" potom 95 fontba (29.179 forintba( kerül - a pénzt viszont jótékony célra fordítják.

Egzotikus hozzávalókból készül "A Burger" az egyik legnagyobb gyorsétterem-lánc bizonyos nagy-britanniai üzleteiben - és telefonon is megrendelhető. A világ egyik legdrágább húsából, az egyik japán marhafajta, a márványos szerkezetű, rendkívül ízletes és gyorsan sülő wagyu húsából készül.

Különleges a szendvicsbe kerülő hagyma is, a zsömlét pedig iráni sáfránnyal és fehér szarvasgombával ízesítik - így nem csoda, hogy egy adag majdnem 30 ezer forintba kerül - igaz, a befolyó összeget a szegény londoni gyerekek megsegítésére fordítják.

Van emellett az akciónak nevelő célzata is. "Azt szeretnénk, ha az emberek megtudnák, hogy egy hamburger lehet különleges is" - hangsúlyozták a cég főszakácsai.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.06. hétfő, 18:00
Salát Gergely
a Pázmány Péter Katolikus Egyetem és a Magyar Külügyi Intézet munkatársa
Ami összeköt, az elválaszt? A digitalizáció területi egyenlőtlenségei a magyar feldolgozóipar tükrében

Ami összeköt, az elválaszt? A digitalizáció területi egyenlőtlenségei a magyar feldolgozóipar tükrében

A digitalizáció a 2010-es évek során egyre nagyobb jelentőséget kapott a társadalmi-gazdasági tényezők között egyrészt a digitális eszközök alkalmazásának terjedése, másrészt a gazdasági életben betöltött szerepe révén. Ennek a folyamatnak, amelyet az Ipar 4.0 időszak első hullámának is tekinthetünk, része, hogy ezek az eszközök és megoldások fokozatosan megjelennek a magyar feldolgozóiparban is. Kutatásunk révén arra kerestük a választ, hogy a magyar feldolgozóipar ágazati szerkezete és a digitalizáció térbeli mintázata között vannak-e összefüggések és amennyiben igen, ezek milyen formában jelennek meg egyes ágazattípusok között.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×