INFORÁDIÓ 
2019. augusztus 25. vasárnap
Lajos, Patrícia

máv

vasút

futár

Budapest, 2017. március 17. A MÁV Start Zrt. korszerű elektromos meghajtású Stadler FLIRT vonatszerelvényei találkoznak a Déli pályaudvarra be- és kivezető vonalszakaszon. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba  *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.

Óriási változás jön a hazai pályaudvarokon és vasútállomásokon

Infostart
Újabb cikkünk a témában:

A fővárosi Futárhoz hasonló rendszerben percre pontosan tájékozódhatnak majd az utasok az indulásokról és az érkezésekről.

Elkészítette a kormány a vasúti közlekedés stratégiáját. Öt kiemelt feladatot jelöltek meg, köztük a digitalizációt, amelynek részeként az elővárosi forgalomban hamarosan megjelennek az online adatokon alapuló utastájékoztatók. Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára szerint a MÁV-Start hamarosan bejelenti, hogy az állomásokon alkalmazott utastájékoztatást online alapra helyezik. A BKK által használt Futárhoz hasonló rendszert fokozatosan vezetik be, először a Kőbánya-Kispest–Szolnok vonalon, majd a többi elővárosi viszonylaton - írja a Magyar Nemzet.

A vasúti közlekedési stratégia fontosabb kérdéskörei közé tartozik, hogy a vasúti pályák Budapest és a százezernél több lakosú nagyvárosok között óránként legalább 120-160 kilométeres, míg a főváros és többi nagyváros között minimum 100-120 kilométeres közlekedésre legyenek alkalmasak.

Nyitókép: MTI: Jászai Csaba
A címlapról ajánljuk

INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018