Öt pontban foglalta össze a Budapesti Közlekedési Központ a Facebookon, melyek azok a legfontosabb különbségek, amelyek vonzóbbá - gyorsabbá, könnyebbé - tehetik a budapesti "közbringázást" a Mol Bubi téli "alakformálása" után.
- tömeg: 24,5 kiló helyett 21,4 kiló lesz a zöld bicikli, amely így jelentősen könnyebben tekerhető lesz
- megszűnik a kerékpár elektronikus lakatja, helyette jön az "okoslakat"
- nem lesz fedélzeti komputer a nyereg mögött, ami lehetővé teszi, hogy
- műanyagra cseréljék a fém tartószerkezetet a hátsó kerék fölött
- optimalizálják a kormány előtti kosár formáját, szerkezetét is.
?? Az új MOL Bubi a téli alakformálásnak köszönhetően a korábbi 24,5 kg helyett tavasszal már 21,4 kg-os súllyal...
Közzétette: BKK - Budapesti Közlekedési Központ – 2021. március 2., kedd
Változik az üzemeltetés módja is, itt is pénzt spórol a főváros.
A korábban ismertté vált Bubi-újdonságokról ITT írtunk, a tesztelés már megkezdődött,
Új a váz, az app és a gumi is.
? Megújult MOL Bubi – megújult kerekek! ? Miért jobb a fújt gumi? ? ✅ Könnyebb tekerhetőség: a szivacstömlős gumikhoz...
Közzétette: BKK - Budapesti Közlekedési Központ – 2021. március 2., kedd
A Mol Bubi 2014 óta elérhető a fővárosban. Ez idő alatt
- 6 millió kilométert tekertek ezekkel a biciklikkel
- 2071 darab Bubival 3 milliószor utaztak,
- a bringákat alkalmanként jellemzően 8 percig használták
- nagyjából 1 millió kilogramm kibocsátott szén-dioxidtól óvták meg a várost.