eur:
411.1
usd:
392.43
bux:
79229.24
2024. november 21. csütörtök Olivér

Címke: bevétel (144 cikk)

A vártnál kedvezőbben alakult a kormányzati szektor első féléves egyenlege, de most jön a neheze
2024. október 1. 22:00
A vártnál kedvezőbben alakult a kormányzati szektor első féléves egyenlege, de most jön a neheze
Előzetes adatok szerint 1489 milliárd forint, a GDP 3,7 százaléka volt a kormányzati szektor hiánya az első félévben. A második negyedévi hiány 469 milliárd forint, a GDP 2,3 százaléka volt. Regős Gábor, a Gránit Alapkezelő vezető közgazdásza az InfoRádióban elmondta: ha feszes lesz a gazdálkodás, tartható a kormány 4,5 százalékos hiánycélja, amit a hitelminősítők is elvárnak, ellenkező esetben ugyanis leminősítés következhet.
Adószakértő: így úszható meg a magyar-amerikai kettős adóztatás
2024. augusztus 7. 11:23
Adószakértő: így úszható meg a magyar-amerikai kettős adóztatás
Január 1-jével hatályát vesztette az Egyesült Államok és Magyarország által még 1979-ben kötött ún. kettős adóztatást kizáró egyezmény. A magyar személyi jövedelemadóról szóló törvény szerint magyar adóilletőségű minden magyar állampolgár, kivéve az olyan kettős állampolgárt, akinek nincs magyarországi lakcíme - hívta fel a figyelmet a Niveus Consulting Group.
Az elmúlt évtizedek legolcsóbb olimpiája – új alapokra helyezték a rendezést a franciák
2024. augusztus 4. 08:00
Az elmúlt évtizedek legolcsóbb olimpiája – új alapokra helyezték a rendezést a franciák
Párizs költséghatékony és a korábbi ötkarikás játékoknál fenntarthatóbb olimpiarendezést ígért, és úgy tűnik, ez meg is valósul. A szervezés elsősorban a helyi termékekre és szolgáltatásokra épül, így a francia kis- és közepes vállalkozások is jól járnak – mondta az InfoRádióban Horváth Sebestyén, az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány junior kutatója.
PwC: ezermilliárd dollár felett a globális reklámbevételek 2026-ban
2024. augusztus 2. 15:18
PwC: ezermilliárd dollár felett a globális reklámbevételek 2026-ban
A globális reklámbevételek 2026-ban el fogják érni az ezermilliárd dollárt – ez derült ki a PwC idén 25. alkalommal elkészített, 53 országra és 13 ágazatra kiterjedő felméréséből. Világszinten továbbra is az Amerikai Egyesült Államok lesz a világ legnagyobb fogyasztási és reklámozási piaca, ahová 2023-ban is a globális kiadások több mint egyharmada áramlott, de gyors növekedést mutat India és Kína is.
×
×
×