Évek óta csak a legyártott autóknak csak nagyon kis részét értékesíti helyben a Magyar Suzuki Zrt., a legtöbb, nagyjából 80 százalék más uniós tagállamokba, elsősorban Németországba, Hollandiába és Görögországba kerül - mondta az InfoRádiónak a vállalat vezérigazgató-helyettese.
Urbán László hozzátette: nem szívesen találgatja, hogyan alakulnak majd az magyarországi eladások a továbbiakban, hiszen az értékesítés döbbenetesen alacsony szinten van.
Megjegyezte: a Suzuki Volkswagennel való együttműködésének - amelynek keretében a német autógyár 19,9 százalékos érdekeltséget szerzett a japán cégben - célja az ázsiai piacok, főleg India és Délkelet-Ázsia meghódítása.
Európában a két cég nem akar egymás konkurenciává válni, a két vállalat vezetése most keresi az együttműködés ideális módjait - magyarázta a Magyar Szuzuki Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Hanganyag: Kaputa Júlia