Dózsa Gábor, a Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezető igazgatója az SZKT-ARC típusú járművet bemutató hétfői budapesti sajtótájékoztatón az MTI-nek elmondta: a pénzhiány miatt döntöttek a saját trolibusz fejlesztése mellett. Közlése szerint a prototípus kifejlesztése ugyanannyiba kerül, mint egy új troli, de a sorozatgyártással már jóval olcsóbb lesz egy jármű.
Mint mondta, nagyon kevesen gyártanak trolit, amelynek bekerülési költsége 180-200 millió forint, az SZKT ARC típust viszont 170 millió forintból fejlesztették ki, a további járművek előállítása pedig már 130 millió forintból kigazdálkodható. Szegeden évente két-három saját trolit gyártanak majd le, és állítanak forgalomba.
Dózsa Gábor szerint a szakma és az utazóközönség is nagyon pozitívan fogad
Figyelem, országos vadászatot indít a rendőrség