Hónapokon át lebegtették a motorkérdést az angolok, így bár hallani lehetett a toyotás tárgyalásokról, a Cosworth is esélyesnek tűnt a folytatásra. A két motorgyártó között végül a komolyabb háttér döntött a Toyota javára.
A brit Autosport értesülései szerint a szerződést hivatalosan legkorábban két hét múlva jelentik be.
Sikerek, bármilyen motorral
A Williams istálló történetében gyakoriak a motorváltások. A '70-es évektől egészen a '80-as évek közepéig a Ford látta el erőforrással az angol alakulatot. A Forddal 1980-ban, és 1982-ben megnyerték az egyéni világbajnokságot, sőt 1980-ban és 1981-ben a csapat világbajnoki trófeát is elhódították.
A turbómotorok térhódításával a japán Hondával kötöttek szerződést. Az 1987-ig tartó együttműködés Újabb egyéni (Nelson Piqet, 1987), és két csapat (1986, 1987) világbajnoki címet hozott a gárdának.
A Honda távozásával egy évig Judd motorokkal próbálkoztak, majd 1989-ben megszületett a Forma-1 történetének egyik legsikeresebb párosa: a Williams-Renault. Egyéniben négy (1992 Nigel Mansell, 1993 Alain Prost, 1996 Damon Hill, 1997 Jacques Villeneuve), csapatban öt (1992, 1993, 1994, 1996, 1997) világbajnoki cím koronázta meg az együttműködést.
Útkeresés
A Renault átmeneti kivonulása után annak magán cégei által tunningolt motorjait használták, majd a BMW-vel kötöttek szerződést. Miután a BMW idén önálló csapatot indított, a Cosworth sietett Frank Williams segítségére, aki a következő három évben már a Toyota erőforrásait építheti autóiba.
Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk