eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria
Nyitókép: Pixabay

Új kézben a Médiapiac

A kéthavonta megjelenő újságot Boros Bánk Levente, a Médianéző Központ igazgatója vásárolta meg.

Az ismert politológust egyértelműen a jobboldalhoz sorolja eddigi közéleti tevékenysége, mégis egy független, szakmai lapot szeretne a megújult Médiapiacból. Szerinte ugyanis eddig leginkább egyfajta balliberális narratíva érvényesült médiaügyekben, a megújult lappal pedig tájékozódási pontot, iránytűt szeretnének biztosítani a szakmának és a közönségnek abban, hogy kontextusba tudják helyezni az általuk fogyasztott médiatartalmakat – írja a Magyar Nemzet.

Boros Bánk Levente úgy véli, a politikai ismeretek kifejezetten szükségesek a média világának megértéséhez, a médiapiachoz kapcsolódóan pedig olyan tudásbázist teremtettek meg a Médianéző Központban, amire építeni lehet a Médiapiacnál is.

Egy „kritikai attitűdöt lehetővé tevő, szélesebb perspektívát” igyekszenek majd nyújtani.

Ezért távolabbra tekintenek az egyes médiatermékeknél, s az azokat előállító vállalatok, illetve tulajdonosi kör működését elemezik, továbbá a politikai háttérszálakat és a mozgatórugókat is láthatóvá teszik – ígérte. „Mindezekben nem a politikai, hanem a szakmai hozzáállást húznám alá.”

A lapnak hozzátette: a baloldali média irányába is nyitott lesz a Médiapiac, a hazai baloldali sajtóorgánumok vezetőivel, tulajdonosaival is szeretnének interjúkat készíteni, és bemutathatják az innovációikat is. De nem szeretnék, ha úgy tűnne az olvasóknak, hogy „csak a baloldalon vannak kimagasló médiaszemélyiségek, jó tollú újságírók”, ezért kifejezett céljuk, hogy bemutassák azokat a jobboldali médiumoknál dolgozó embereket is, akik kimagasló munkát végeznek a maguk területén. A képernyőn is megjelenő jobboldali médiaszemélyiségek mellett, mintegy hiánypótlásként, szeretnének megismertetni a háttérben dolgozó munkatársakat is – tette hozzá Boros Bánk Levente.

A Médianéző Központ igazgatója egyebek mellett arról is beszélt, hogy folyamatosan asztalon lesznek a hazai és nemzetközi aktuális kérdések, események, amikről elsők között igyekszenek majd beszámolni, amire a hamarosan megújuló online felületet kiválónak tartja. De elengedhetetlennek nevezete azt is, hogy a közösségi média területével is foglalkozzon majd a Médiapiac.

Címlapról ajánljuk
Bizonytalan jövő: veszélybe kerülhetnek a tokaji és a villányi szőlőültetvények is

Bizonytalan jövő: veszélybe kerülhetnek a tokaji és a villányi szőlőültetvények is

Sokkal több a megműveletlen hazai szőlőterület, mint a korábbi években. A probléma mára a nagy hagyományokkal és presztízzsel rendelkező borvidékeket is elérte. Az Agrárszektor főszerkesztője azt mondta az InfoRádióban, hogy folyamatosan romlik a munkaerő minősége is, miközben egyre több gazdaság veszteséges, így valószínűleg nehéz évek várnak a magyar borágazatra.

Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 57, Magyarországon is megvásárolható klímaberendezést tesztelt. Az eredményekről Dénes Júlia, az egyesület munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×