Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Budapest, 2019. április 9. Gálvölgyi János Kossuth- és Jászai Mari-díjas színész, humorista otthonában. MTVA/Gyűjtemény: Keleti Éva
Nyitókép: MTVA/Gyűjtemény: Keleti Éva

Jobban van Gálvölgyi János

Lányai beszámoltak arról, mit kérdezett először, amikor már újra tudott beszélni.

Túl van az életveszélyen Gálvölgyi János, kórházba kerülésének hátterében összetett tüdő- és szívelégtelenség áll - tudatta az RTL a színművész lányaira hivatkozva, akik a nyilvánosságon keresztül köszönik a rengeteg szeretetet és törődést, amely az édesapjuk és feléjük áradt a napokban.

Tisztázták, hogy nem volt szó tüdőembóliáról.

Ismert, a napokban lányai hívtak mentőt Gálvölgyi Jánoshoz, ám arra 50 percen át hiába vártak, végül lányai autóval vitték kórházba a művészt. Az eset után az OMSZ belső vizsgálatot rendelt el, s kiderült, hogy helytelenül sorolta be a betegirányító a helyzet súlyosságát. A rendőrség is nyomozást indított, de Eszter és Dorka azt is egyértelműsítették, hogy nem ők kezdeményezték ezt, de azért vállalták az eset nyilvánosságát, hogy mással ugyanez ne forduljon elő.

Amikor magához tért és már beszélni is tudott, Gálvölgyi János első kérdése az volt,

ugrott-e a szerepe

Pintér Bélánál a Marsal Fifty-Sixben.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×