eur:
410.93
usd:
394.3
bux:
0
2024. december 26. csütörtök István
Nyitókép: Pexels.com

Hátborzongató részletek a Covid-osztályon elkövetett szurkálásról

A szúrások az áldozat agyát is elérték, a tanárnőt gépek tartják életben.

A Blikk információi szerint a kínai állampolgárságú férfi azért támadt a lélegeztetőgépen lévő 54 éves betegtársára, mert a bekerülése előtt drogfüggő volt, így a kórházban komoly elvonási tünetekkel küzdött. Az még továbbra is rejtély, miként szerezte meg a sebészeti ollót, amellyel végrehajtotta a vérengzést. A Blikk értesülése szerint nem ez volt az első dühkitörése, korábban is rátámadt egy másik betegre.

Ami tudható, hogy szombaton egy VI. kerületi intézmény – Honvédkórház – Covid-osztályán egyszer csak a korábban szintén lélegeztetőgépen lévő 37 éves férfi felkelt az ágyából, magához vette a borotvaéles orvosi eszközt, amivel a mélyaltatásban lévő, mozdulatlan nőre támadt. Tettével életveszélyes sérüléseket okozott, súlyosan megsebesítette áldozata mindkét szemét, valamint a testén is ejtett szúrásokat. A nő fején lévő szúrások az agyát is érintették.

Az elkövető a vérengzés után el akart rohanni az osztályról, egy biztonsági őr próbálta feltartóztatni, de őt is megsebesítette. Végül a terézvárosi rendőrök kapták el a kórház udvarán.

Mint arról az Infostart is beszámolt, a Budapesti Rendőr-főkapitányság a férfit gyanúsítottként hallgatta ki védekezésre képtelen személy sérelmére elkövetett emberölés bűntettének kísérlete miatt. Ezt követően a bíróság ügyészi indítványra a letartóztatást az Igazságügyi Megfigyelő és Elmegyógyító Intézetben rendelte végrehajtani.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

A magyar színház- és filmművészet megkerülhetetlen alakja, és bár mostanában csak ritkán tűnik fel a vásznon, de mégis jelen van. Azt mondja, akik kíváncsiak rá, megtalálják, de tanítani nem akar, csak beszélgetni. Cserhalmi György szerint egy időtálló alkotás és a szakmai párbeszéd legfőbb építőköve egyaránt a kölcsönös bizalom. Úgy véli, a színművészeknek a színház az anyukájuk, a film pedig a mostoha papájuk, aki „hol kedves, hol nem”.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×