eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 27. szombat Zita
London, 2018. július 2.A svájci címvédő Roger Federer a szerb Dusan Lajovic ellen játszik a wimbledoni teniszbajnokság férfi egyesének első fordulójában Londonban 2018. július 2-án. (MTI/AP/Tim Ireland)
Nyitókép: MTI/AP/Tim Ireland

Nagy bejelentést tett Roger Federer

Új, évi 30 millió dollárt fizető mezszponzora van, szakított a Nike-val, de az amerikaiak egyelőre nem adják az RF-logót.

Roger Federer könnyedén megnyerte hétfőn az első mérkőzését a wimbledoni tenisztornán, ebben ne is volt semmi meglepő, csakhogy a svájci játékos több mint egy évtized után nem a Nike felszerelésében lépett az All England Club centerpályájára. Azt már korábban tudni lehetett, hogy az amerikai sportszeróriással kötött szerződése márciusban lejárt, és nem hosszabbítottak. Ennek ellenére a stuttgarti és a hallei füvespályás tornán a régi szállítója mezében játszott.

Hétfőn viszont az Uniqlo dresszében győzött már Londonban, és ezzel egyidőben be is jelentették a megállapodást. A hivatalos számokat nem hozták nyilvánosságra, de a tízéves együttműködés alatt 300 millió dollárt kap a most 36 éves Federer, aki 1994 óta játszott Nike-ban. csakhogy a legutóbbi szerződése szerint évi 10 millió dollárt kapott az amerikai cégtől, most a japán sportszermárka ennek a háromszorosát adja az egyébként is a világ legjobban kereső sportolói között számon tartott teniszezőnek.

A japán gyártó globális nagykövetének is kinevezte Federert, akinek csupán egy gondja akadhat az új támogatóval: az Uniqlo nem gyárt cipőt. Ezért Wimbledonban továbbra is Nike cipőben játszik, de még nem dőlt el, hogy a jövőben kivel állapodik meg. Azt sem zárta ki a sajtótájékoztatóján, hogy marad a régi márkánál.

"Érdeklődést mutattak egy új megállapodás iránt, a kapcsolatunk nem szakadt meg, kiváló viszony alakult ki az elmúlt húsz évben, de egyelőre minden nyitott. Izgatottan várom, hogy mi fog történni, ki akar még velem valamit elérni" - mondta Federer, majd kiderült, a Nike-val már csak azért sem szakíthatja meg a kapcsolatot, mert az ikonikus RF logó, amelyet minden felszerelésén visel, amelyet milliók vásárolnak a világban, szintén az amerikai cég tulajdona.

"Az RF logó jelenleg a Nike-nál van, de hamarosan visszakerül hozzám. Remélem, hogy inkább előbb, mint utóbb. Ez a logó nagyon fontos nekem is és a szurkolóimnak is" - mondta Federer, de hozzátette, reményei szerint jövő év elejétől lehet majd vásárolhatnak RF-logós Uniqlo-felszerelést a rajongói.

Címlapról ajánljuk

Versenyfutás az idővel: hat napja semmi nyoma az eltűnt autista német kisfiúnak

A hét eleje a különböző mentőszolgálatok több száz tagja keresi a hétfő este az alsó--szászországi Bremervördében eltűnt hatéves kisfiút. A rendkívüli erőkkel l folyó kutatást nehezíti, hogy a hatéves Arian autista. Ez az oka annak, hogy a felkutatására a hatóságok a legkülönbözőbb eszközöket vetik be, és az autizmus szakértőivel is konzultálnak. Szombat délutánig azonban még semmi eredmény nélkül, de nem adták fel a reményt.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×