A Magyar Közlönyben megjelent határozatban az eredeti összeg úgy nézett ki, hogy 2 milliárd 751 millió forint származott az uniós Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Programból (IKOP), míg 730 millió forint volt a hazai forrás. A kettő együtt adta ki a beruházás teljes, 3 milliárd 481 millió forint költségét.
A módosítás az IKOP részt 787 millió, míg a hazai forrást 213 millió forinttal megemelte, így jött ki a teljes költség (támogatás) 4 milliárd 481 millió forintra - írja a Napi.hu.
![A Szeged és Hódmezővásárhely között épülő tram-train villamosvasút-vonal Hódmezővásárhely belvárosában 2019. december 4-én. A kiépülő villamosvonal és a meglévő vasútvonal összekapcsolásával gyorsabb és kényelmesebb lesz a közösségi közlekedés, ezzel Szeged és Hódmezővásárhely központja között gyors és átszállásmentes kapcsolat jön létre. A projekthez olyan szerelvényekre van szükség, amelyek a városi villamoshálózaton és a vasútvonalon is egyaránt biztonságosan közlekednek.
MTI/Máthé Zoltán](/images/site/articles/inline/2020/01/1577954279-92qrjXJ9A_md.jpg)
Az eredeti, 2016-os határozatban a kormány 13 milliárd 250 millió forintot irányzott elő a NIF Zrt.-nek a Szeged-Hódmezővásárhely vasútvonal városi-elővárosi tram-train rendszer megvalósítására. A működtetéshez szükséges 8 jármű beszerzésére pedig 10 milliárd forinthoz jutott a MÁV-START Zrt.