Infostart.hu
eur:
381.9
usd:
327.69
bux:
109131.88
2025. december 5. péntek Vilma

Milyen Puma cipőt viseljünk tavasszal? 2021 trendjei (x)

A Puma cipőt senkinek sem kell bemutatni, hiszen szerte a világon nők és férfiak kedvelik ezt a neves cipőmárkát.

A sportruházatot és sportfelszerelést gyártó Puma cég központja Németországban van, pontosabban Herzogenaurach városban. A Puma egyik szlogenje így hangzik: „Teljesítmény minden szinten. Ez a Puma. A sport képes arra, hogy átalakítson és megerősítsen bennünket.” Talán nem véletlen, hogy a Puma cipő ennyire népszerű szerte a világon.

A Puma rövid története

Az erős és kifejező szlogen és az innovatív cég pozitív szemlélete és töretlen sikere ellenére a háttértörténete, pontosabban a kezdeti lépései már nem ennyire örömteliek. 1924-ben alapította a céget egy testvérpár, Adolf és Rudolf Dassler. A testvérek között nem volt felhőtlen a viszony, így a cég, 1948-ban kétfelé szakadt. Az egyik a Puma, a másik az Adidas nevet viselte.

A Puma már az első évben piacra dobott egy futballcipőt, amelyet Atom névre kereszteltek. A második világháború utáni első – 1950-ben játszott – nemzetközi meccsen sok német játékos lábán volt látható a Puma új fejlesztése. Az 1950-es évek végére a Puma márka már több kontinens több országában ismertté vált. Németországon kívül elsőként Ausztria kapta meg a Puma termékek gyártási jogát.

1960-ban a Puma új fejlesztéseket vezetett be először a futballcipőknél, majd a futócipőknél is. Ez utóbbinál a cél az volt, hogy a cipő minél jobban támogassa a láb természetes mozgását futás közben. Majd a tépőzáras sportcipő gyártását is elkezdték, amelyben a Puma úttörőnek számított.

A Puma alapítója, Rudolf Dassler 1974-ben súlyos betegségben meghalt, a helyét a fia vette át. A Dassler testvérek viszonya nem rendeződött, Rudolfot még élete utolsó perceiben sem kereste meg a testvére. Az életükről, a nem éppen békés viszonyukról még dokumentumfilm is készült Két testvér története címmel. 1989-ben a Puma már nem számított családi cégnek, hiszen egy svájci cégnek adták el Rudolf Dassler fiai a saját, többségi részvényeiket.

A Puma két területen remekelt és számított innovatív cégnek: a futball- és futócipők terén. A cég mindig is úgy gondolta, hogy az innováció fontos és lényegi kérdés. Talán nem véletlen, hogy a Puma márkát, a világ egyik legjobb márkájaként aposztrofálta egy piackutató cég.

A Puma, a kreativitás és a divat

A Puma egyik missziója egy fenntartható, úgynevezett sportlifestyle cég létrehozása, amelynek célja a fenntartható termékek gyártása és az ökológiai lábnyom minimalizálása. Az egyik oka ez lehet annak, hogy néhány művész is bekapcsolódott a Puma világába.

A cég ugyanis a kreativitást is fontosnak tartja mind a művészvilágban, mind a filmiparban. Rihanna például a Puma nagykövetévé is vált, ruha- és cipőkollekciót is tervezett a cégnek. A híres énekesnőt többször is láthatjuk a legújabb Puma cipőkben, amelyeket nemcsak sportruházattal, hanem alkalmi ruhákkal is olyan elegánsan és stílusoson képes viselni, mint ahogyan talán senki sem.

A Puma nagyon sokféle sportban jelent meg szponzorként: futás, fitnesz, futball, kosárlabda, motorsport, golf. Nagyon sok sportoló is élvezhette és élvezi a támogatását. Néhány ezek közül a híres személyek közül: Diego Maradona, Luiz Suárez, Boris Becker, Neymar, David Silva, Pelé, Lothar Matthaus.

2021 tavaszának trendi színei – Viseljünk ilyen színű Puma cipőket

Minden évben és annak minden évszakában vannak meghatározó, úgynevezett trendi színek. Az élénk színek idén tavasszal is divatosak lesznek, de a feltűnő színek és a klasszikus, időtlen színek is feltűnnek a palettán. A divatos öltözködés szerves részét képezi minden Puma cipő. A Puma kollekciójából válogattunk most trendi színű és színösszeállítású cipőket össze, amelyek meghatározók lesznek 2021 tavaszán. A cipőket megvásárolhatod a CCC üzleteiben és a webshopjában: https://ccc.eu/hu/puma

A CCC Közép-Európa egyik legnagyobb cipőipari vállalata. Cipőik a világ 29 országában vannak jelen.

A narancsszín 2021 tavaszának meghatározó színe. A Puma SMASH cipője is ilyen színben tündököl, így jó választás a tavaszi hétköznapokra. Nemcsak divatos, hanem nagyon kényelmes is, köszönhető ez a természetes bőr, irha anyagának. A színével nemcsak feltűnést kelthetünk, hanem kicsit már a nyarat is idézzük, hiszen ez a szín a lemenő nap színét jelképezi.

A kék szín örökké divatos marad. A Puma is tudja ezt, hiszen megalkotta a Courtflex V2 Mesh tépőzáras modellt gyerekeknek. Az ekológikus bőrből készült cipő sétára és bármilyen szabadidős tevékenységre alkalmas. A tavasz egyik meghatározó színe a kék. A tiszta égboltot is szimbolizálja. A cipő kék színe a narancssárga és a fehér részekkel remek összhangot alkot.

A fehér szín mindig is a tisztaságot és a letisztultságot jelenti. Talán nem véletlen, hogy a Puma cipőkollekcióiban soha nem maradhatnak ki a fehér színű lábbelik. A CARINA SLIM modell szintén ekológikus bőrből készült. A SoftFoam technológiának köszönhetően a cipő nemcsak kényelmes, de rendkívül divatos is. Tavasszal kötelező egy pár fehér sportcipőt is beszerezni, hiszen szinte mindenféle ruhával viselhető.

Az idei tavasz színei között a rózsaszín szinte minden árnyalatát megtaláljuk. Nemcsak önmagában, hanem bézs színekkel kombinálva is. Mint amilyen a Puma X-RAY LITE sportcipője, amelyben könnyeden, légiesen sétálhatunk. A hétköznapi viseletre szánt cipő rendkívül divatos és szinte élvezet abban mozogni.

A bordó és a piros szín nem minden évszakban kerül előtérbe. Az idei tavasz azonban kivétel. A divatot preferálók számára ajánlott a Puma ST RUNNER sportcipője, amelynek külső anyaga ekológikus bőr, a belső része pedig textilanyag. Ebben a cipőben igazán boldogok lehetünk, merthogy a piros és bordó színnek van egy ilyen pozitív hatása is.

(x)

Címlapról ajánljuk

Orbán Viktor péntek reggel: a következő napokban derül ki, hogy a háború továbbterjed a mi irányunkba vagy letekerik a lángját

A Kossuth rádióban kezdte pénteki munkanapját a miniszterelnök. Elmondta: ha a háborút a harctéren kell megoldani, a fenyegetettség nőni fog – fogalmazott. Beszélt az orosz energiától való függésünkről, a gyenge Európáról, a Tisza Párt állítólagos programjáról és a kettős állampolgárság népszavazásának évfordulójáról is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.05. péntek, 18:00
Bódis László
a Kulturális és Innovációs Minisztérium innovációért felelős helyettes államtitkára, a Nemzeti Innovációs Ügynökség vezérigazgatója
Karácsonyi Signature PRO akció: két hónapig féláron

Karácsonyi Signature PRO akció: két hónapig féláron

Karácsony alkalmából ismét különleges akcióval kedveskedünk olvasóinknak: december 1-jén útnak indított kampányunk keretében fél áron adjuk a Signature PRO előfizetésünket, ráadásul két hónapra. Most még inkább megéri csatlakozni az előfizetők táborához, akik egyedi elemzésekben, máshol nem megtalálható online befektetői rendezvényekben, ingyenes konferenciabelépőkben, különleges tartalmakban részesülnek. És amit ígérhetünk régi és új előfizetőinknek is: folyamatosan fejlesztjük előfizetői tartalmainkat, formátumainkat, hamarosan újabb bejelentésekkel érkezünk.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 5. 10:02
×
×
×
×