Infostart.hu
eur:
386.47
usd:
330.03
bux:
110405.74
2025. december 20. szombat Teofil
Váratlan szerencsét hozott az edinburgh-i családnak egy rég elfeledett játékfigura. A robot Lee Garrett édesanyjának padlásán porosodott már bő 50 év óta.
Nyitókép: X / LBC News Scotland

Vagyont érő régi játékot talált padlásán egy skót család

A régen elfeledett játékfigura bő 50 éve rejtőzött a padlástérben, de a család nagy szerencséjére ismét előkerült.

Az Edinburgh-ban élő Lee Garrett éppen édesanyja otthonában a pincét takarította, amikor rábukkant a Radicon robotfigurájára - írja az Origo a Daily Record híradása alapján.

Mint írják, az asszony azt tervezte, hogy eladományozza a figurát egy jótékonysági boltnak, amikor a bátyja talált egy hasonló robotot az interneten, úgyhogy elkezdtek kicsit alaposabban utána nézni. Megdöbbentek, mikor azt olvasták, hogy

a Radicon-robot a Masudaya játékgyártó cég által 1957-ben gyártott, nagyon népszerű japán játék. Ráadásul limitált példányszámban készült, ami tovább növeli az értékét.

Lee Garrett elvitte a ritka figurát a Glasgow-i McTear's Antiques & Interiors üzletbe felbecsültetni, és alig akart hinni a fülének, mikor megtudta, mennyit ér. Egy ilyen figura ugyanis tavaly áprilisban 8400 fontért (közel 4 millió forint) kelt el a cég egyik árverésén.

Mint írja a lap, Garrett megkérdezte édesanyját, hogy mit szeretne kezdeni az értékes lelettel. Az anya úgy határozott, hogy eladja a robotfigurát és a belőle befolyt összeget elosztja öt gyermeke között.

Címlapról ajánljuk

Donald Trump le akar számolni Venezuela elnökével

Az amerikai elnök teljes olajblokádot hirdetett Venezuela ellen, hadihajókkal zárná el az ország fő bevételi forrását. Szakértők szerint a gazdasági nyomás egyedül nem biztos, hogy elég lesz a rendszer megdöntéséhez.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
Digitális bankolás Magyarországon: ezt várják el az ügyfelek 2026-ban

Digitális bankolás Magyarországon: ezt várják el az ügyfelek 2026-ban

Mit várnak el 2025-ben az ügyfelek a digitális befektetési szolgáltatásoktól, és mennyire alapelvárás a gyors, átlátható felület? Elég-e ma egy korszerű app a befektetések indításához, TBSZ és NYESZ megnyitásához, vagy továbbra is szükség van személyes jelenlétre? Mekkora költségekkel számolhatunk, milyen kockázatokat vállal ma a lakosság, és mely termékek a legkeresettebbek? A Portfolio Business mai adásában a banki digitalizáció friss trendjeiről beszélgetünk a Gránit Bank ügyvezető igazgatójával, Szabó Tamással.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×