Kieselbach Tamás november 23-án az InfoRádióban elmondta: a Szerelmesek találkozása, vagy a Randevú című kép álló formátumú, és 1902-ben vagy 1903-ban keletkezett. A vásznon szereplő férfi arca Csontváry Kosztka Tivadar arcvonásait idézi, és nincs kétség a festmény eredetisége felől.
Arról, hogy a kép ilyen sokáig rejtőzködött, a galériatulajdonos azt mondta: pezsgő, eleven kulturális élet kell ahhoz, hogy a neves festményeket láthassák az emberek; valamint az is, hogy biztonságban érezhesse magát, aki az ország egyik legjelentősebb festőjétől birtokol egy képet.
Ziffer Sándor Nagybányai Zazar-part című 1908-as képe, amely a magyar modernizmus kezdetét jelenti, 14 millió forintos kikiáltási árrról 38 millió forintért kelt el.
Szintén kimagasló Perlmutter Izsák Család című képe, amely 12 millió forintos kikiáltási árról indulva 20 millió forintot ért el.
Fényes Adolf, a huszas évek magyar műgyűjtőinek legkedveltebb festőművészének Látogatás című 1907-es képe 14 millióról indulva 34 millió forintért talált új gazdára.
Huszonnégy millió forintról indult a licit Farkas István Történt valami? című alkotásáért, amely végül 34 millióért kelt el.
Vaszku Ödön Koncert című műve 15 millió forintos kikiáltási árról indult, végül 28 millió forintot fizetett érte új tulajdonosa.
Némiképp csalódást keltett, hogy Munkácsy Mihály, a 19. század klasszikus festőművészének Párbaj című 1888-as képét a kikiáltási áron, 22 millió forintért vitték el.
Szakértők szerint ez a kép Munkácsy expresszionizmusának talán legértékesebb darabja.
A kecskeméti gyorshajtó kapott egy 468 ezres csekket, aztán még valamit