INFORÁDIÓ
2021. március 3. szerda
Kornélia

lidl

mobilfizetés

teszt

spanyolország

Belgrád, 2018. október 11.Vásárlók a Lidl áruházlánc egyik új üzleténél Belgrádban 2018. október 11-én. A német cég ezen a napon megnyitotta első tizenhat szerbiai diszkontáruházát. (MTI/EPA/Koca Sulejmanovic)

Teljesen új fizetési módszert tesztel a Lidl

Infostart

Spanyolországban elkezdte tesztelni saját mobilfizetési megoldását a Magyarországon is működő üzletlánc.

A Lidl Pay névre keresztelt szolgáltatás nagyon hasonló az Apple vagy a Google Pay-hez: egy applikációt kell letölteni, és az abban tárolt bankkártyaadatok alapján a telefont a terminálhoz érintve lehet fizetni. A Lidl így közvetlen versenybe száll az Apple-lel és a Google-lel, rá akarja venni a fogyasztókat, hogy fizetéskor a saját alkalmazására kattintsanak - írja a G7.

A saját appnak két fontos előnye lehet. Az egyik, hogy a Lidlnek így kevesebbe kerül az elektronikus tranzakció, hiszen az ilyen vásárlások után a kereskedők ma a vásárlási összeg 0,15-0,2 százalékát fizetik a tranzakció kezelőjének. A másik előny pedig, hogy a fizetési lehetőséget egybeépítik a Lidl Plus törzsvásárlói applikációval, és így a fizetéshez és vásárláshoz kapcsolt összes forgalmi adatot házon belül tartják. Ezek elemzésével pedig akár egyéni ajánlatokat is adhatnak a vásárlóknak.

A Lidl Plus használói az adatokért cserébe árkedvezményt kaphatnak. Egy ilyen alkalmazás pedig végső soron úgy is működhet, mint egy pénztárgép: a vásárló a mobiltelefonjával leolvashatja a csomagoláson lévő vonalkódot (vagy QR-kódot) és már ki is fizette az árut.

Nyitókép: MTI/EPA/Koca Sulejmanovic
A címlapról ajánljuk

×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

Médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Médiatanács Támogatási Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018