Infostart.hu
eur:
391.32
usd:
331.63
bux:
110941.69
2025. december 23. kedd Viktória
Belgrád, 2018. október 11.Vásárlók a Lidl áruházlánc egyik új üzleténél Belgrádban 2018. október 11-én. A német cég ezen a napon megnyitotta első tizenhat szerbiai diszkontáruházát. (MTI/EPA/Koca Sulejmanovic)
Nyitókép: MTI/EPA/Koca Sulejmanovic

Teljesen új fizetési módszert tesztel a Lidl

Spanyolországban elkezdte tesztelni saját mobilfizetési megoldását a Magyarországon is működő üzletlánc.

A Lidl Pay névre keresztelt szolgáltatás nagyon hasonló az Apple vagy a Google Pay-hez: egy applikációt kell letölteni, és az abban tárolt bankkártyaadatok alapján a telefont a terminálhoz érintve lehet fizetni. A Lidl így közvetlen versenybe száll az Apple-lel és a Google-lel, rá akarja venni a fogyasztókat, hogy fizetéskor a saját alkalmazására kattintsanak - írja a G7.

A saját appnak két fontos előnye lehet. Az egyik, hogy a Lidlnek így kevesebbe kerül az elektronikus tranzakció, hiszen az ilyen vásárlások után a kereskedők ma a vásárlási összeg 0,15-0,2 százalékát fizetik a tranzakció kezelőjének. A másik előny pedig, hogy a fizetési lehetőséget egybeépítik a Lidl Plus törzsvásárlói applikációval, és így a fizetéshez és vásárláshoz kapcsolt összes forgalmi adatot házon belül tartják. Ezek elemzésével pedig akár egyéni ajánlatokat is adhatnak a vásárlóknak.

A Lidl Plus használói az adatokért cserébe árkedvezményt kaphatnak. Egy ilyen alkalmazás pedig végső soron úgy is működhet, mint egy pénztárgép: a vásárló a mobiltelefonjával leolvashatja a csomagoláson lévő vonalkódot (vagy QR-kódot) és már ki is fizette az árut.

Címlapról ajánljuk
Síelni megy? Erről ne feledkezzen meg!

Síelni megy? Erről ne feledkezzen meg!

Akár a helikopteres mentés költségeire is nyújt fedezetet a megfelelően megválasztott biztosítás – mondta el az InfoRádióban Kozma Gábor, az Insura.hu vezérigazgatója.
VIDEÓ
Padlógázzal jönnek a kínaiak, összeomlik a Tesla - Látványos átalakulás történik az autópiacon

Padlógázzal jönnek a kínaiak, összeomlik a Tesla - Látványos átalakulás történik az autópiacon

Mérsékelt növekedést mutat az EU autópiaca, a volumen viszont továbbra is nagyjából harmadával elmarad a Covid előtti szintektől. A valódi sztori viszont nem is a darabszámokban keresendő, hanem a piac struktúrájának átalakulásában. Az elektromos hajtások törnek előre, miközben a benzin-dízel vonal látványos ütemben zsugorodik. Eközben a gyártói oldal egy másik, de mégis a piaci struktúra átalakulásával összefüggő történetet mesél el. Az elektromos autózásban erős kínai gyártók törnek be a piacra, mostanra érdemi szeletet kihasítva abból, miközben az "európai nagyok" közé tartozó Stellantis komoly piacvesztést szenved el, és a Tesla vonzereje is jelentősen csökken.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 23. 11:16
×
×
×
×