eur:
387.34
usd:
357.19
bux:
68210.01
2024. május 23. csütörtök Dezső
Nyitókép: flightradar24.com

Rejtélyes repülőgép miatt rettegett Bécs

Vasárnap egy Pozsonyból induló gép órákon keresztül körözött az osztrák főváros felett, majd visszatért a kiindulási reptérre.

Furcsa jelenség tartotta izgalomban a bécsieket vasárnap, egy repülőgép ugyanis jól láthatóan órákig csak körözött az osztrák főváros felett.

A flightradar24.com adatai szerint a gép vasárnap reggel startolt a pozsonyi repülőtérről, majd a hat órányi körözést követően visszatért Szlovákiába.

Külföldi források alapján az economx.hu azt írja, hogy az eseményhez ahhoz lehet köze, hogy vasárnap zajlott a Vienna City Marathon.

Az Aero Sotravia légitársaság repülőgépét ugyanis „műszaki hídként” használhatták közvetítőállomásként.

A kamerák felvételeit továbbították a gépnek, amely továbbküldte a képeket a földi vevőállomásokra vagy a műholdakra.

Címlapról ajánljuk

Gulyás Gergely: Dobrev Klára követhetett el bűncselekményt, nem Sulyok Tamás

Magyarország nem ad ki senkit, aki az ország területén menekültként tartózkodik - mondta Gulyás Gergely. A Miniszterelnökséget vezető miniszter és Vitályos Eszter kormányszóvivő egyebek között beszélt Magyar Péter szerepléséről, az orosz hackertámadásról, a napelemeseket érintő ügyekről. Kiderült az is, hogy napi hatmillió forintra büntette az Európai Bíróság Magyarországot az úgynevezett jogi határzár miatt
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.23. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
Az EU-s autóipar létkérdése miatt muszáj gáncsolnia az Európai Bizottságnak

Az EU-s autóipar létkérdése miatt muszáj gáncsolnia az Európai Bizottságnak

Az Európai Bizottság vagy megfékezi a kínai e-autógyártók előrenyomulását, vagy az egész európai autóipar felkészülhet a zuhanásra – lényegében erre a megállapításra jutnak az Allianz szakértői. A cég e-járműipari elemzése szerint ha így folytatódik a kínaiak európai térnyerése, 2030-ra már évi 25 milliárd eurós kárt szenvednek el a belső autógyártók. Magyarország lenne az egyik legnagyobb vesztes Csehország, Németország és Szlovákia mellett. Ráadásul egyre biztosabb, hogy a kínai szereplők versenyképességüket az állami támogatásoknak köszönhetik, ami miatt várhatóan a következő hetekben az Európai Bizottság vámokat vezet be, hogy megvédje a belső piacot.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×