eur:
394.24
usd:
369.95
bux:
65045.06
2024. április 20. szombat Tivadar

Arculatot vált egy magyar bank, új a neve és a logója is

A pénzintézet megújult marketing stratégiájának középpontjában a szerethető bankolás áll, ami az egyszerűbb kommunikációban, a fiókok átalakításában és az új arculatban is megjelenik.

Az Erste új marketing stratégiája emberibbé, szerethetővé kívánja tenni a pénzügyeket. Az új szellemiség nem csak a bank megjelenésében, de az ügyfelekkel folytatott kommunikációjában és a szolgáltatásaiban is megjelenik majd – közölte a társaság.

A pénzintézet már több mint két éve azon dolgozik, hogy világosan beszéljen: közérthetően, zsargonoktól mentesen magyarázza el ügyfeleinek, mit ajánl, mintha csak saját családtagjainknak beszélnénk a pénzügyekről. Figyelve arra, hogy sok ügyfél nem szívesen tárgyal a pénzügyekről egy nagy, nyílt térben, mindenki előtt, az Erste új fiókjait már úgy alakította ki, hogy kisebb tárgyalókba elvonulva lehet beszélgetni a tanácsadókkal. Itt a tanácsadók az ügyfél mellett ülve, személyre szabottan, az ügyfél pénzügyi helyzetéhez igazodva adnak tanácsokat.

A tavaly elindult változást ezentúl a bank megjelenése is tükrözi. Az Erste Bank Hungary mostantól egyszerűen csak Erste lesz. Emellett az Erste Csoport arculatát is teljesen modernizálták: 2023-tól a monokróm logóval és a nyolc új dizájnszínnel kombinálva az Erste megjelenése frissebbé, modernebbé válik a jövőben, valamint tükrözi a George online banki platform dizájnját is.

Az új arculat Magyarország mellett az Erste Csoport más országaiban, Ausztriában, Horvátországban, Csehországban, Romániában, Szerbiában és Szlovákiában is megjelenik. A most készülő budapesti Corvin Palace fiók a Blaha Lujza téren már az új arculattal várja majd az ügyfeleket, de a többi fiók is fokozatosan megújul, és a bank honlapja, digitális felületei is modernebb külsőt kapnak az év során.

Címlapról ajánljuk
Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki

Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki

A leszokási hajlandóságot nagyban befolyásolja, hogy mennyire érezzük távolinak a dohányzás negatív, illetve a leszokás pozitív következményeit – derül ki az ELTE PPK kutatóinak 1500 dohányost bevonó vizsgálatából.

Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani

A magyarok főképpen a külföldön elérhető magasabb fizetés, az itthoni bizonytalanabb, kiszámíthatatlanabb jövő, valamint a "klíma" miatt vándorolnak ki valamelyik nyugat-európai országba – ez derült ki az Egyensúly Intézet felméréséből, amelyből javaslatcsomag is készült az intézet és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége összefogásából. Az InfoRádió Kozák Ákost és Gazsi Attilát kérdezte.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.22. hétfő, 18:00
Dobrowiecki Péter Lengyelország-szakértő, az MCC Magyar-Német Intézet kutatási vezetője
Mitrovits Miklós történész, Lengyelország-szakértő
Oszkó Péter: a tech szektor forrásbősége idén nem fog visszatérni

Oszkó Péter: a tech szektor forrásbősége idén nem fog visszatérni

A felemás tőkepiaci- és a kihívásos makrogazdasági körülmények ellenére nyereséges évet zárt tavaly az OXO Technologies. Fenn tudták tartani a korai befektetésekkel kapcsolatos tevékenységüket, és ezzel párhuzamosan szépen termeltek az érett szakaszban lévő stratégiai portfóliócégeik is. Idén már több forrás áramolhat a technológiai szektorba, mint tavaly, ugyanakkor a korábbi bőség egyhamar nem fog visszatérni a területre. Egyebek mellett ezekről a témákról beszélt Oszkó Péter, a OXO Technologies vezérigazgatója a Portfolio Checklist szombati különkiadásában.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×