Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Arculatot vált egy magyar bank, új a neve és a logója is

A pénzintézet megújult marketing stratégiájának középpontjában a szerethető bankolás áll, ami az egyszerűbb kommunikációban, a fiókok átalakításában és az új arculatban is megjelenik.

Az Erste új marketing stratégiája emberibbé, szerethetővé kívánja tenni a pénzügyeket. Az új szellemiség nem csak a bank megjelenésében, de az ügyfelekkel folytatott kommunikációjában és a szolgáltatásaiban is megjelenik majd – közölte a társaság.

A pénzintézet már több mint két éve azon dolgozik, hogy világosan beszéljen: közérthetően, zsargonoktól mentesen magyarázza el ügyfeleinek, mit ajánl, mintha csak saját családtagjainknak beszélnénk a pénzügyekről. Figyelve arra, hogy sok ügyfél nem szívesen tárgyal a pénzügyekről egy nagy, nyílt térben, mindenki előtt, az Erste új fiókjait már úgy alakította ki, hogy kisebb tárgyalókba elvonulva lehet beszélgetni a tanácsadókkal. Itt a tanácsadók az ügyfél mellett ülve, személyre szabottan, az ügyfél pénzügyi helyzetéhez igazodva adnak tanácsokat.

A tavaly elindult változást ezentúl a bank megjelenése is tükrözi. Az Erste Bank Hungary mostantól egyszerűen csak Erste lesz. Emellett az Erste Csoport arculatát is teljesen modernizálták: 2023-tól a monokróm logóval és a nyolc új dizájnszínnel kombinálva az Erste megjelenése frissebbé, modernebbé válik a jövőben, valamint tükrözi a George online banki platform dizájnját is.

Az új arculat Magyarország mellett az Erste Csoport más országaiban, Ausztriában, Horvátországban, Csehországban, Romániában, Szerbiában és Szlovákiában is megjelenik. A most készülő budapesti Corvin Palace fiók a Blaha Lujza téren már az új arculattal várja majd az ügyfeleket, de a többi fiók is fokozatosan megújul, és a bank honlapja, digitális felületei is modernebb külsőt kapnak az év során.

Címlapról ajánljuk
Vinkó József: én is megdöbbentem, milyen titkokat, rejtett történeteket mutatnak Budapest egyes gasztrohelyei

Vinkó József: én is megdöbbentem, milyen titkokat, rejtett történeteket mutatnak Budapest egyes gasztrohelyei

Nagyon is létezik gasztroturizmus – mondta Vinkó József, a Magyar Konyha magazin főszerkesztője az InfoRádió Aréna című műsorában, és felhívta a figyelmet újonnan összeállított gasztroséta helyekre. Beszélt arról is, hogy a hozzánk látogató külföldiek hetven százaléka milyen ételt keres, és hogy leáldozik-e a fine dining csillaga. Megtudhattuk tőle azt is, miért „házasítják” a japán és a perui konyhát.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Budapest így kerüli meg a kormányt a nemzetközi színtéren

Budapest így kerüli meg a kormányt a nemzetközi színtéren

Bár a diplomácia hagyományosan elsősorban nemzetállami feladatként jelenik meg, az utóbbi évtizedekben számos más szereplő – például civil szervezetek, vállalatok, multinacionális intézmények, valamint települési és területi önkormányzatok – is aktívan részt vesz a nemzetközi kapcsolatok alakításában. Az önkormányzatok így saját nemzetközi hálózataik révén bővítik mozgásterüket, tanulnak egymástól, átveszik egymás bevált gyakorlatait, és cserélnek közpolitikai modelleket. Az önkormányzati, vagy más néven szubnacionális diplomácia azt jelenti, hogy a nemzeti kormányok alatti közigazgatási egységek közvetlenül létesítenek és ápolnak külföldi partnerkapcsolatokat. Budapest esetében is az figyelhető meg, hogy az elmúlt években egyre határozottabban lép fel önálló, saját útját járó szereplőként a nemzetközi porondon.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×