Meglepően szépen fog festeni a mezőny – fogalmazott az InfoRádiónak a Racingline.hu főszerkesztője, legalábbis, ami a vizuális megjelenést illeti.
Vámosi Péter szerint mindenképp jól néz ki a tavaly még Renault, idén már Alpine néven futó istálló, amely a francia trikolórba öltözött, ahogyan a Mercedes – a tavalyi túlzottan fekete színválasztása utáni – barátságosabb irányát is jónak tartja. Ugyancsak nagy várakozás övezte a múlt szezonban még Racing Pont, idén már gyárinak minősített Aston Martin-csapatát és autóit, amelyek kvázi 60 év után térnek vissza a klasszikus „brithis racing greennel”, tehát az angol istállók megszokott zöldjével. A szakértő, az orosz színekbe öltözött, és a minap bemutatott Haas csapat autóival kapcsolatban megjegyezte, a
választott megjelenés annyiban mulatságos, hogy jelenleg az orosz versenyzők zászlóilag ki vannak tiltva többé-kevésbé minden komolyabb sportrendezvényről, és semleges színekben kell versenyezniük.
Vámosi Péter összességében az Aston Martin autóit tartja a legérdekesebbnek.
Mint ismert, a Forma–1-es csapatok közös döntése értelmében – az eredeti tervekkel ellentétben – március 12–14. között Bahreinben rendezik majd meg a 2021-es szezont megelőző teszteket, amikor felmérhetik a pilóták, hogy mit is tud valójában az autójuk. Az igencsak szűkre szabott időkerettel kapcsolatban a Racingline.hu főszerkesztője úgy nyilatkozott, érhető, hogy mindenen spórolni kell, pláne a pandémia idején, de a „három” új pilóta miatt ez azért nagyobb átgondolást igényelhetett volna.
Két újoncával a legfőbb problémával egyértelműen a Haas néz szembe, amely központja a brexit sújtotta Nagy-Britanniában található, ahová például a csapat német versenyzője, Mick Schumachernek is komoly kihívást jelentett eljutnia, és több napot kellett várnia karanténban a saját üléspróbájára.