INFORÁDIÓ
2022. december 6. kedd
Miklós

autó

citroen

embléma

arculat

Visszatér 1919-es emblémájához az egyik francia autógyár

Visszatér 1919-es emblémájához az egyik francia autógyár

Infostart

A Citroën új tanumányautóján mutatkozik majd be az új logó.

Száz év alatt tizedik alkalommal tervezte újra logóját a Citroën, igaz, az embléma legfrissebb kiadása közel áll az 1919-es verzióhoz – írja a vezess.hu. Sőt, az ovális keretbe foglalt, egyenes vonalakkal megrajzolt, monokróm embléma még egyszerűbb is, mint az eredeti, kék-sárga színű grafika. A rajzhoz a 2009 óta alkalmazott betűtípus evolúcióját társítja a márka; ahogy a logó, a tipográfia is az egyszerűsítés irányába mozdult el.

A héten élesben is bemutatkozik a Citroën új arculata. Szeptember végén debütál a cég új tanulmányautója, egy családi méretű koncepciójármű, amely nemcsak a régi-új logót hordozza majd magán, hanem a márka friss jelmondatát is. Nothing Moves Us Like Citroën, azaz semmi nem mozgat meg úgy, mint a Citroën.

Az új logó és az azt kísérő arculati elemek 2023 derekától jelennek meg a márka szériagyártású típusain, meglévőkön és újakon egyaránt. Teljesen átalakul a Citroën digitális megjelenése, a fedélzeti érintőképernyőkön és kijelzőkön éppúgy, mint a My Citroën okostelefonos alkalmazásban.

Nyitókép: vezess.hu
A címlapról ajánljuk

×
×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

Médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Médiatanács Támogatási Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018