eur:
393.24
usd:
355.03
bux:
72243.41
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

Drogkereskedő volt a gyerekgyilkos pitbull gazdája

A brit sajtó kiderítette, hogy az ötéves Ellie Lawrensont megölő harci kutya tulajdonosa korábban börtönben ült kábítószer-kereskedelem miatt.

Kiel Simpson - aki a kislány nagybátyja - 21 hónapot töltött börtönben, miután 2003-ban 20 kilogramm marihuánát találtak az autója csomagtartójában.

Az ötéves Ellie Lawrensont nagymamája angliai otthonában támadta meg Kiel Simpson pitbull terrierje, amelyet Angliában nem szabadna tartani; ezért hat hónapra ítélhetik a férfit.

A támadásban a 46 éves nagymama, Jackie Simpson is súlyosan megsérült, amikor megpróbálta a kutyát, Reubent lerángatni a kislányról.

Az egyik szomszéd azt állította, hogy Kiel Simpson gyakran sétáltatta póráz nélkül a kutyáját, és szerette vele ijesztgetni a környéken lakókat.

A férfinak a helyi, St. Helens-i önkormányzat már 2006 májusában küldött hivatalos figyelmeztetést: a szomszédai jelentették, hogy Reuben megtámadott egy másik kutyát.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A világ a zöldebb energia, a tisztább közlekedés felé halad, bár az oda vezető út szemmel láthatóan egyenetlen. A kezdeti felfutás után az elektromos autók iránti kereslet jelentősen visszaesett, idén csak stagnálnak az eladások az EU-ban, közben viszont az uniós CO2-kibocsátási célkitűzéseknek ugyanúgy meg kell felelniük az autógyártóknak, ami jelentős problémákat szülhet egyes szereplőknél. Leegyszerűsítve arról van szó, hogy a gyártóknak meghatározott határértékek alatt kell tartaniuk a flottszintű kibocsátásuk, különben súlyos bírságokat kapnak - ezzel ösztönzik őket, hogy több tiszta járművet gyártsanak. A kvótákat ráadásul 2025-ben szigorítják, így ennek apropóján a UBS megvizsgálta, hogyan állnak az autógyártók a CO2-kibocsátási célok teljesítésében. Úgy tűnik, hogy a Volkswagen és a Renault lehet a legnagyobb bajban.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×