Infostart.hu
eur:
382.05
usd:
327.82
bux:
108922.07
2025. december 8. hétfő Mária
Róma, 2018. május 27.Az összetettben vezető és rózsaszín mezt viselő Chris Froome, a Sky csapat brit versenyzője (j2) a római Colosseum előtt a Giro dItalia olasz országúti kerékpáros körverseny utolsó, 21. szakaszán 2018. május 27-én. (MTI/EPA/Daniel Dal Zennaro)
Nyitókép: MTI/EPA/Daniel Dal Zennaro

Tényleg Budapestre jöhet a Giro d'Italia

Sajtóhírek szerint valóban nálunk lehet 2020-ban a grande partenza (angolul Big Start) - világsztárok lephetik el a magyar fővárost.

Úgy tűnik, valóság lehet a már szeptemberben felvetődő gondolat: valóban Budapesten rajtolhat a 2020-as olasz kerékpáros-körverseny, a Giro d'Italia, itt rendeznének a 21-ből 3 szakaszt - írta a Nemzeti Sport a cyclingweekly.com értesülése alapján.

A szakportál úgy tudja, hogy az eseményt szervező RCS Sport és a magyar főváros vezetése megállapodott egymással, és az előbbi szervezet tisztségviselői április 15-én, hétfőn utaznak Budapestre, hogy a hivatalos bejelentésre sort kerítsenek a felek.

A külföldön indított Girók esetében pénteken szokott lenni a nyitó nap, ez plusz egy pihenőnapot biztosít a mezőnynek a hazatérést követően.

A Giro d'Italia a világ második legrangosabb kerékpáros körversenye a francia Tour de France után. A spanyol körversennyel kiegészülve a Grand Tour része. A versenyt először 1909-ben rendezték meg. Tavaly a verseny össztávja 3563 kilométer volt. A győztes brit Chris Froome a 21 szakaszt több mint 89 óra tekeréssel teljesítette, egy percnél is kevesebb idővel előzte meg a második Tom Dumoulint.

Az olasz körverseny az utóbbi időben gyakran rendezett külföldi rajtot. Indult már Amszterdamból és Belfastból, tavaly pedig Jeruzsálemből. A befutó hagyományosan Rómában van.

Címlapról ajánljuk
Szakértő az autós szigorításokról: a kényszerítő eszközök alkalmazását nem lehet kifogásolni, ha nem lépik túl a határokat

Szakértő az autós szigorításokról: a kényszerítő eszközök alkalmazását nem lehet kifogásolni, ha nem lépik túl a határokat

Az államtitkár szerint a közúti közlekedési törvény módosításával egyszerűbbé válik a közlekedést zavaró és a biztonságot veszélyeztető járművek elszállíttatása, továbbá jóval hatékonyabbá válhat a közúti ellenőrzés is. A Magyar Autóklub Jogi és Érdekvédelmi Bizottságának elnöke az InfoRádióban elmondta: a kényszerítés módja és szigorúsága leginkább attól függhet majd, hogy az adott személy mennyire áll ellen a rendőri intézkedésnek.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×