Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára egy közlekedésfejlesztési és beruházási konferencián bejelentette, hogy a kormány döntött Komárom és Székesfehérvár között a 13-as és 81-es utak négysávossá alakításáról, ami részben tehermentesítené az M1-es autópályát és az M5-ös autópályát a budapesti átkeléstől.
Cser-Palkovics András a Fejér Megyei Hírlapnak elmondta, hogy nemcsak Fehérvárnak kedvezne, ha egy negyedik, úgynevezett ipari lehajtót építenének az M7-es székesfehérvári szakaszán, hanem a teljes észak-dunántúli régió közlekedését nagyban segítené, egyben lehetőséget biztosítana arra, hogy Győrt összekösse az M7-essel, és a 81-es úttal együtt felfűzhetnék Komáromot is.
A kormány már korábban döntött arról, hogy tanulmányt készíttetnek – egyéb közlekedési programok mellett – a 81-es út fejlesztéséről. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. várhatóan év végére teszi le az eredményeket az asztalra.