A DKT cég XXX nevű, eper, csokoládé és banán ízesítésben is kapható óvszerét a "Mi a ma esti ízed?" szlogennel hirdeti.
A helyi reklámtanács és a cenzúrázó hatóság arra kéri a kormányt, hogy tiltsa be a termék napközbeni reklámozását, különösen a Bajnokok Trófeája elnevezésű nemzetközi krikettverseny idejére.
A cenzúrázó testület szóvivője - aki egy AIDS-ellenes aktivista is - úgy nyilatkozott, hogy a kampány obszcén. Megjegyezte, hogy a forgalmazó talán az igénytelen tinédzsereket akarta megcélozni ezzel a stílussal, csakhogy az ilyen reklámok nem a gyermekeknek szólnak.
A szóvivő szerint nincs szükség a reklám teljeskörű betiltására, este 11 óra után és a mozikban, a felnőtteknek szóló filmek előtt lejátszhatnák őket.
A DKT egyik vezetője szerint a reklámmal nem az orális szexet akarják népszerűsíteni, hanem azoknak az idényeit szeretnék kielégíteni, akik nem kedvelik az óvszer alapanyagául szolgáló latex szagát.
Az ENSZ adatai szerint Indiában 5,7 millió HIV-fertőzött él.
Súlyos gond merült fel az elektromos autózással kapcsolatban