Pénzt nem kaptak, csak kifizetési bizonylatot azok a szállásadók, akikkek a 24.hu beszélt. A lap szerint ez azt jelenti, hogy a globális szállásközvetítő feltehetőleg elkezdte az elszámolásokat,
A 24.hu számos hazai szállásadóval beszélt: a szállásadói extranet rendszerben a kifizetés ígért dátuma gyakran napról napra változik, van olyan szálláshely, akinek július 24-e után július 27-e, azután augusztus 3-a, ezt követően augusztus 10-e, most pedig már szeptember 1-je szerepel.
A Booking.com többfajta fizetési megoldást kínál a partnereinek. Ezek közül azok érintettek a késedelemben, akik azzal bízzák meg a szolgáltatót, hogy a foglalások teljes összegét előre szedje be a vendégektől. A probléma más fizetési módokat nem érint.
A globális szolgáltató közel másfél hónapos késlekedése azért okoz jelentős nehézséget sokaknak, mert a szerződés szerint a már lefoglalt szálláskapacitásokat nem mondhatják vissza, azaz a vendégeket mindenképpen fogadniuk kell, a bevételek kiesésétől függetlenül fizetniük kell a saját költségeiket, vagyis a rezsit, a takarítást, a mosodát, félpanziós szolgáltatás esetén az étkeztetés nyersanyag-költségét is, ezen felül az idegenforgalmi hozzájárulást és az adóterheteket is.