A Coca-Cola a mesterséges intelligencia (AI) segítségével alkotott meg egy új ízt. A limitált szériás, cukormentes ital a 3000 nevet kapta – írja a hvg.hu.
A vállalat tájékoztatása szerint az új üdítő elkészítésével egy új íz létrehozása mellett
az volt a legfőbb céljuk, hogy bemutassák, milyenek lesznek a jövő üdítőitalai.
Az új italok dobozán QR-kód is van, ami a Coca-Cola Creations Hub elnevezésű oldalára vezet, ahol az AI-nak köszönhetően megnézhetjük, milyen lehet az elképzelt jövő. Mindehhez csak valamilyen felvételt kell készíteni a telefonunkkal a környezetünkről, amelyből a gép egy futurisztikus képet kreál.
A The Grocer azt írja, hogy az üdítőital dobozának kialakítását és formáját is a mesterséges intelligencia segítségével alkották meg.
Korábban is kijött már számos limitált kiadású üdítővel a Coca-Cola, de a 3000 az első, amit a mesterséges intelligenciával közösen készített el a cég.