Magyarul írt levélben kért bocsánatot a Booking.com vezérigazgatója, Glenn Fogel mindazoktól, akik károsultként érintettek a nyáron kialakult kifizetési botrányban, és akik közül sokan a mai napig nem kapták meg a pénzüket a szállásközvetítőtől. A levelet a Spabook közölte.
A cégvezér leveléből kiderül, hogy a már többször emlegetett karbantartáson túl rendszerfejlesztés és migráció is történt a cégnél új funkciók implementálásával, a levél tanúsága szerint ezek együttesen vezetek a nyári problémákhoz.
„Azon befektetésünk részeként, hogy technológiánk továbbra is egyre magasabb szintű online biztonságot nyújtson Önnek, vendégeinek és rendszereinknek, alapvető fejlesztéseket kellett végrehajtanunk, beleértve a pénzügyi és fizetési platformjaink rendszerfrissítését. Annak ellenére, hogy alaposan megterveztük és előre értesítettük Önt és többi partnerünket, hogy ezt a munkát elvégezzük, számos előre nem látható probléma adódott. Ennek következtében néhány partnerünk kifizetése megszakadt. Tudjuk, hogy az érintettek közül egyeseknek ez hatással volt vállalkozására, valamint szakmai és magánéletére.
Ezt mélységesen sajnálom"
– jelentette ki a vezérigazgató.
Fogel elismeri, hogy a késések hosszabbak voltak, mint amire előzetesen számítottak, és ez nem az a szolgáltatási színvonal, amit nyújtani szeretnének partnereiknek, tudják, hogy elmaradtak a tőlünk elvárható teljesítménytől és elismeri, sokat kell még dolgozniuk, hogy visszaszerezzék az ügyfelek bizalmát.
A vezérigazgató a bocsánatkérésen túl, „jó szándékuk jeléül”
egyszeri készpénzes fizetést ajánlott fel az érintetteknek,
amelyet november végéig mindenkinek elutalnak. Az ígéret szerint az összeg a tartozás összegétől és a tapasztalt késedelem hosszától függően változik, de legalább 50 euró (vagy ennek megfelelő összeg helyi pénznemben) vagy ennél magasabb értékű. Megadtak továbbá egy email címet, és arra biztatják az érintetteket, ha még nem keresték őket, itt tegyenek bejelentést, hogy a cég mielőbb rendezhesse a tartozásokat.