Infostart.hu
eur:
382.08
usd:
327.87
bux:
109191.2
2025. december 5. péntek Vilma
Nyitókép: Unsplash

Egyre több cég dönt úgy, hogy egyelőre nem hirdet a Twitteren

Egy népszerű gabonapehely-gyártó, a General Mills csatlakozott frissen a kivárók csapatához.

A cég gyártja többek közt a Cheerios gabonapelyhet: Kelsey Roemhildt, a cég szóvivője arról nyilatkozott, figyelik a Twitter vezetésének új irányát és az abban látottak alapján döntenek jövőbeni költéseikről.

Október utolsó hetében a General Motors állította le átmenetileg hirdetéseit a Twitteren, később pedig az Audi is csatlakozott hozzá, szintén azzal az indokkal, hogy megfigyeli, mi történik a Twitternél. A The Guardian cikke szerint a Pfizer sem költ jelenleg a platformon hirdetésre, de nem kommentálja döntését.

A hirdetők azért óvatosak a Twitterrel kapcsolatban, mert az Elon Musk által egy hete megvásárolt platformon aggódnak a moderálás szabályainak megváltozása miatt, és tartanak attól, hogy üzletileg hátrányossá válhat számukra, ha itt hirdetnek. Musk a cég átvétele előtt azt ígérte, nem lesz a Twitter a gyűlöletbeszéd központja, de

egyes felhasználók azóta összeesküvés-elméleteket terjesztenek

és rasszista szövegeket tesznek közzé – ezzel is tesztelhetik, vajon változtak-e a moderálás szabályai az oldalon.

A Twitter tartalommoderálási tanácsának összehívásáig tervezhetnek a nagy cégek kivárni: Elon Musk már bejelentette, hogy nem hoz döntéseket. A tanácskozásnak ugyanakkor eddig nem tűztek ki időpontot.

A Twitter bevételeinek mintegy 90 százaléka a hirdetőktől származik, de messze nem ez a legnagyobb platform, amelyhez a hirdetők digitális marketing céljából fordulnak. A digitális hirdetések mintegy 75 százalékát a Google, az Amazon és a Meta adja, az összes többi platform együttesen a maradék 25 százalékot teszi ki. Az Insider Intelligence előrejelzése szerint a Twitter 2022-ben a világ digitális reklámköltésének 0,9 százalékát fogja birtokolni, míg a Meta 2022-ben 21,4 százalékért lesz felelős.

Címlapról ajánljuk
Karácsonyi roham ide vagy oda, a kereskedelmi szövetség borúsnak látja a helyzetet

Karácsonyi roham ide vagy oda, a kereskedelmi szövetség borúsnak látja a helyzetet

Az Országos Kereskedelmi Szövetség álláspontja szerint még egy erős karácsonyi roham sem fogja egyenesbe hozni a kiskereskedelmi forgalom éves alakulását. Kozák Tamás, az OKSZ főtitkára szerint az árrésstopnak nincs jelentős hatása az élelmiszer-kereskedelem növekedésére, miközben az intézkedés jelentős károkat okoz az üzletláncoknak.

Orbán Viktor péntek reggel: a következő napokban derül ki, hogy a háború továbbterjed a mi irányunkba vagy letekerik a lángját

A Kossuth rádióban kezdte pénteki munkanapját a miniszterelnök. Elmondta: ha a háborút a harctéren kell megoldani, a fenyegetettség nőni fog – fogalmazott. Beszélt az orosz energiától való függésünkről, a gyenge Európáról, a Tisza Párt állítólagos programjáról és a kettős állampolgárság népszavazásának évfordulójáról is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.05. péntek, 18:00
Bódis László
a Kulturális és Innovációs Minisztérium innovációért felelős helyettes államtitkára, a Nemzeti Innovációs Ügynökség vezérigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×