eur:
395.94
usd:
369.57
bux:
70647.04
2024. június 26. szerda János, Pál
Nyitókép: Wizz Air

Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air ellen

Az elmúlt időszakban sok panasz érkezett a légitársasággal kapcsolatban, ezért hatósági vizsgálat indult – közölte az Igazságügyi Minisztérium.

Az elmúlt időszakban megnövekedett a Wizz Air Hungary Zrt. légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott fogyasztói panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is nagy visszhangot kapott – áll a tárca közleményében.

A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak; nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat; valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait.

Emiatt a szakmai irányító Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál: az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása, megszüntetése és szankcionálása.

Augusztus elején a Ryanair ellen indítottak fogyasztóvédelmi eljárást, annak 300 millió forintos büntetés lett a vége.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.06.26. szerda, 18:00
Szalai Máté
Közel-Kelet-szakértő, az olaszországi Ca’Foscari Egyetem kutatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×