A versenyhatóság vizsgálata kiderítette, hogy a 174 üzlettel rendelkező Plus bolthálózat, csaknem 2 millió példányban terjesztett tájékoztatásával szemben egyes, 2008. január 1. és február 29. között akciós terméke nem minden üzletben voltak elérhetőek az akció első napjától kezdve - mondta a Gazdasági Versenyhivatal szóvivője.
A Plus továbbá azt sem biztosította, hogy egyes üzletek ne irreálisan alacsony indulókészlettel kezdjék el a leárazást - tette hozzá Mihálovits András.
A szóvivő hozzátette: az országszerte 124 üzlettel rendelkező Match üzletlánc azzal tévesztette meg a fogyasztókat, hogy egyes termékeket néhány boltban a 2007. április 11. és július 3. között tartó akció első napján már nem lehetett megvásárolni, más termékeket viszont csak egy-egy üzletben az akció néhány napján, nem az előre meghirdetett árakon lehetett megvenni.
Hanganyag: Kaputa Júlia