Infostart.hu
eur:
389.74
usd:
330.35
bux:
0
2025. december 24. szerda Ádám, Éva
Nyitókép: Unsplash

Újfajta ügyintézéssel könnyítik az autósok dolgát

Új ügyfélkapcsolati csatornát nyitott az e-matricával és pótdíjjal kapcsolatos ügyintézéshez a NÚSZ Zrt., számos ügytípusban van lehetőség videós ügyintézésre, ezzel időt takarítva meg az ügyfeleknek.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) ügyfelei igényeihez igazítva kezdte el átalakítani ügyfélszolgálati tevékenységét még tavaly nyáron - írja sajtóközleményében a vállalat. A folyamat során a személyes ügyintézés helyett a sokkal inkább idő- és energiatakarékos elektronikus megoldásokra helyezi a hangsúlyt a társaság.

Bozóky Alex, a NÚSZ Zrt. vezérigazgatója úgy összegezte az első eredményeket, hogy: "A tesztüzem a tavalyi év végén indult, és az első hat hónap tapasztalatai kifejezetten pozitívak. Az ügyfelek örülnek a lehetőségnek és élnek is vele, amit az ügyfélelégedettségi szint (4,83/5) is alátámaszt." Azt is hozzátette: "Anélkül, hogy hivatalosan meghirdettük volna a lehetőséget, több mint 4 és félezer megkeresést kaptunk a nemzetiutdij.hu oldalunkon keresztül elérhető új ügyfélkapcsolati csatornánkon fél év alatt, a rekord hívásszám napi 88 volt."

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. videós ügyfélszolgálata a nemzetiutdij.hu oldalon a "Videóhívás" gombra kattintva érhető el hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között, magyar nyelven.

Az új megoldással akár külföldről is könnyebben, gyorsabban, gördülékenyebben lehet ügyeket intézni a társaságnál.

A videós ügyfélszolgálat igénybevételéhez olyan eszközre van szükség, amely képes a videóhívásra: rendelkezik kamerával, hangszóróval és mikrofonnal. A társaság az eddigi tapasztalatok alapján a mobiltelefon helyett a számítógép, laptop használatát javasolja, mivel az ügyintézés során be kell mutatni a személyes- és járműadatok megerősítéséhez szükséges dokumentumokat, és ezt könnyebben, kényelmesebben lehet megtenni ezen eszközök használata mellett.

A videós ügyintézési csatornán lehetőség van

  • e-matrica másik járműre történő átírására (pl: gépjármű eladása/vétele esetén),
  • a vásárlás során tévesen rögzített rendszám/felségjel javítására (maximum 3 karakter erejéig),
  • pótdíjkedvezmények igénybe vételére, mint a pótdíj éves országos ematricával történő kiváltására vagy pótdíjmaximalizálási kérelem benyújtására,
  • téves detektálással, esetleg e-matrica-igazolással kapcsolatos ügyintézésre,
  • továbbá részletfizetési kérelem benyújtására.

Az online felületen közvetlenül lehetőség van az esetleges ügyintézési díj és a pótdíj befizetésére is, bankkártyával, biztonságos banki felületen keresztül.

Címlapról ajánljuk
Bíró Lajos: megváltoztak a karácsonyi étkezési szokások, csak az alapanyagok maradtak

Bíró Lajos: megváltoztak a karácsonyi étkezési szokások, csak az alapanyagok maradtak

Alapjaiban változtak meg a karácsonyi étkezési szokások Magyarországon – erről beszélt a séf az InfoRádióban. A hal ugyan megmaradt, de a többi hagyományos fogás helyét az egyszerű, gyorsan elkészíthető ételek vették át.

Durva átrendeződés az új autók piacán

Az Európai Unióban idén novemberben összességében és az év eleje óta is nőtt az új személygépkocsik forgalomba helyezése az egy évvel korábbihoz képest, miközben emelkedett az elektromos járművek piaci részesedése az Európai Autógyártók Szövetsége, az ACEA kedden közzétett jelentése szerint.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×