eur:
393.31
usd:
355.08
bux:
72243.41
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

Műlábával verekedett a világsztár felesége

Paul McCartney válófélben lévő felesége elvesztette türelmét, amikor egy kávézóban egy nő le akarta fotózni a telefonjával. Heather Mills kipenderítette helyiségből a kíváncsiskodót.

Feljelentette egy nő Heather Millst, amiért az egykori modell megszorongatta a nyakát, majd kilökte egy kávézóból és végül még fenékbe is rúgta a műlábával.

Paul McCartney válófélben lévő feleségének türelme akkor fogyott el, amikor Emma Levy mobiltelefonjával le akarta fotózni.

"Felugrott, megragadta a nyakamat és az ajtó felé lökdösött. A műlábával rúgott hátsón, ki a kávézóból. Egy óriási zúzódás van a tomporomon" - mondta Emma Levy.

Az állítólag pornós múlttal is rendelkező Heather Mills ügyvédjével beszélgetett, amikor a nő megpróbálta lefényképezni. A kávézó egyik munkatársa szerint Emma Levy sértegette a hírességet, és amikor Heather kirúgta őt, a vendégek és a dolgozók tapsolni kezdtek.

Egy szemtanú szerint az eset után Heather összeomlott. Sir Paul feleségének rossz napjai vannak: válása még tart, és több halálos fenyegetést kapott az utóbbi időben.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A világ a zöldebb energia, a tisztább közlekedés felé halad, bár az oda vezető út szemmel láthatóan egyenetlen. A kezdeti felfutás után az elektromos autók iránti kereslet jelentősen visszaesett, idén csak stagnálnak az eladások az EU-ban, közben viszont az uniós CO2-kibocsátási célkitűzéseknek ugyanúgy meg kell felelniük az autógyártóknak, ami jelentős problémákat szülhet egyes szereplőknél. Leegyszerűsítve arról van szó, hogy a gyártóknak meghatározott határértékek alatt kell tartaniuk a flottszintű kibocsátásuk, különben súlyos bírságokat kapnak - ezzel ösztönzik őket, hogy több tiszta járművet gyártsanak. A kvótákat ráadásul 2025-ben szigorítják, így ennek apropóján a UBS megvizsgálta, hogyan állnak az autógyártók a CO2-kibocsátási célok teljesítésében. Úgy tűnik, hogy a Volkswagen és a Renault lehet a legnagyobb bajban.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×