eur:
391.17
usd:
367.22
bux:
0
2024. május 1. szerda Fülöp, Jakab

Első körben 350 millióért magyaráz a kormány

Háromszázötven millió forintba került az Új Magyarország-kampány első szakasza, amelyet öt újabb követ még jövő októberig. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs főigazgatója az InfoRádiónak elmondta: tudatos döntés az, hogy a reklámok végén nem hangzik el, ki a hirdető. Lantos Gabriella szerint nem érheti a kormányt az a vád, hogy burkolt politikai kampányt folytat, hiszen az Új Magyarország-program a tulajdonképpeni kormányprogram.

Hiába tett a kormány eddig különböző pályázatokon 1.200 milliárd forintot hozzáférhetővé, ettől nem vált világossá az emberek számára, hogy beindult az Új Magyarország Fejlesztési Terv - mondta az InfoRádiónak a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs főigazgatója.

Lantos Gabriella közölte: ezért kezdődött meg az a kampány, amelynek célja, hogy az Új Magyarország Fejlesztési Terv márkát bevezesse, ismertté és elfogadottá tegye.

A kampány mostani, első szakasza, amelyet öt másik követ még jövő októberig, 350 millió forintba kerül; az összeg 15 százaléka magyar önrész, 85 százalékát az Európai Regionális Fejlesztési Alap finanszírozza - tette hozzá az NFÜ kommunikációs főigazgatója.

Ki a megbízó?

A különböző médiumokban közzétett reklámok után azért nem szerepel, hogy kinek a megbízásából készültek, mert ez egy imázskampány, nem az a célja, hogy informáljon - mondta Lantis Gabriella.

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs főigazgatója közölte: a kampány során nem burkolt politikai reklámokat tesznek közzé, hiszen az Új Magyarország Fejlesztési Tervet Brüsszel is elfogadta, az unióban tehát tudják, hogy ez a Nemzeti Fejlesztési Terv második verziójának címe.

"Az uniónak az az elvárása, hogy a technikai információk helyett vonjuk be az állampolgárokat, tegyük érzelmileg is involválttá őket abban, hogy az Európai Uniós támogatásokról, a fejlődés lehetőségeiről közvetlen, személyes élményeik legyenek" - magyarázta Lantos Gabriella.

Hanganyag: Molnár Anikó

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Súlyos gond merült fel az elektromos autózással kapcsolatban

Az Európai Unióban évente a jelenleginél nyolcszor több elektromos járművek feltöltéséhez szükséges infrastruktúrát kell telepíteni 2030-ig az uniós klímasemlegességi célok eléréséhez - olvasható Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) hétfőn közzétett jelentésében.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.02. csütörtök, 18:00
Könnyid László
a Magyar Turisztikai Ügynökség főigazgatója
Jó a gazdaságnak, jó a cégeknek, mégis lassan halad a digitalizáció

Jó a gazdaságnak, jó a cégeknek, mégis lassan halad a digitalizáció

A magyar GDP mintegy egyötödét adja az ipar, azonban a versenyképességét garantáló ipari digitalizáció gyerekcipőben jár itthon. Az NTPSz (Ipar 4.0 Nemzeti Technológiai Platform Szövetség) célja, hogy networking és tudásátadás koordinálásával segítse a folyamatot. A nemrég lezajlott Smart Manufacturing Fesztivál sarokpont volt a szervezet életében: láthatóvá tette az ipari digitalizációt és számtalan vállalat között indult meg a párbeszéd a fesztiválnak köszönhetően, amely több mint 2000 fő számára tette lehetővé a részvételt. Az NTPSz április 29-én tartotta a fesztivál záróeseményét, ennek keretében a szervezet távlati céljait is kijelölték.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×