Legjobb magyarként Szalay Balázsék ugyan az 56. helyen zárták a napot, de már a rajt után gondjaik akadtak, ugyanis a motor már akkor elkezdett melegedni. A páros nem számított ilyen mély, homokra, és jóval magasabb guminyomással vágott neki a távnak, mint az ideális lett volna.
"Erőlködés volt az egész" - mondta a kilencedik Dakar-raliját megkezdő magyar pilóta.
Féltávnál egy ugrató után eltört a lengéscsillapító és kiesett a rugó az Opel Antarában. Ezután még óvatosabban kellett haladni, nehogy a lengéscsillapító letört vége kivágja a gumit.
Az utolsó öt kilométert a mély homok miatt egyes sebességi fokozatban tette meg a páros, a motorolaj a végére már 200 fokos volt.
Szalay Balázst nem vigasztalta, hogy 56. helyével ő volt a legjobb magyar autós ezen a napon.
Nála is rosszabbul jártak Kis Sándorék. A 131. helyen végzett pilóta az RTL Klubnak elmondta, hogy a gyorsasági szakasz végén defektet kaptak, de már az elején is érezte, hogy rosszul megy a Nissan, és ki kellett cserélni a féltengelyt.
Négy étel, amely provokálja a hasnyálmirigyedet, gyulladást okoznak





