Infostart.hu
eur:
387.19
usd:
330.59
bux:
109632.97
2025. december 19. péntek Viola
Nyitókép: iho.hu

Új logója van a legrégebbi magyar járműgyártónak

Új arculatot kapott az Ikarus, amely már az elektromos buszok piacát célozza meg.

Frissítette logóját az Ikarus cégcsoport: a vonalak vékonyabbak, a formák szellősebbek lettek, és a struktúrát is egységesítették – írja az iho.hu.

Az arculatfrissítéshez jó apropót adott, hogy az Ikarus Global márciusban megnyerte a 2017 óta húzódó védjegypereit, a Fővárosi Ítélőtábla pedig jogerősen kimondta, hogy az Ikarus védjegy úgynevezett „jó hírű védjegy”, ezért abszolút védelmet élvez Magyarországon.

Tankó Zoltán, az Ikarus Global Zrt. vezérigazgatója azt mondta, az arculat frissítésére elsősorban az Ikarus tavaly megkezdett intenzív nemzetközi terjeszkedése miatt volt szükség. A céljuk, hogy a járműveik a mai kor igényeinek megfelelő felszereltséggel és látványelemekkel jelenjenek meg a márka hagyományos piacain.

Az Ikarus tulajdonosa, Széles Gábor az elmúlt években több milliárd forintot fektetettet be az Európában kelendő elektromos buszok fejlesztésébe. Az eladások azonban egyelőre nem biztatók. Tankó Zoltán szerint ennek az az oka, hogy tavaly március óta Magyarországon nem írtak ki tendert elektromos buszokra. Tavaly tizenhét elektromos autóbuszt adtak el a belföldi piacon, a járművek főként a Volánbusznál álltak forgalomba. Németországban jelenleg négy e-buszuk üzemel.

Robbanómotoros autóbusz eladása Európában már nem jóhet szóba, de jelentős érdeklődés mutatkozik néhány tehetősebb szovjet utódállam részéről a dízelbuszok iránt. A tárgyalások folynak, az ügyben legközelebb a nyár második felében várható bejelentés.

Címlapról ajánljuk

Raklapmáglyák, térdig érő krumpli és zeller – apokaliptikus állapotokat hagytak maguk után a céljukat elérő gazdák Brüsszelben

Nem köt az Európai Unió szabadkereskedelmi megállapodást Dél-Amerikával, ezt a célt a gazdák elérték, de Brüsszel városa nagy árat fizetett ennek kikényszerítéséért, a belga fővárosban megbénult a közlekedés, buszok rekedtek a traktorok közé, csak gyalogosan és kerékpárral lehet közlekedni. A csúcson kiderült, miből gondolja az EU visszafizethetőnek azt a kölcsönt, amelyet most Ukrajnának ad. Helyszíni tudósítás.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.19. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
Az önkormányzati helyiségek kiaknázatlan aranytartalékot jelentenek

Az önkormányzati helyiségek kiaknázatlan aranytartalékot jelentenek

A nem lakáscélú önkormányzati helyiségekkel kapcsolatos gazdálkodás problémáiról és az abban rejlő lehetőségekről szóló hétrészes cikksorozatunk előző részében lefektettük a hatékony helyiséggazdálkodás alapjait: a portfóliószemléletű vagyonstratégiát, az adatvezérelt portfólió kialakítását és a rugalmas szabályozási keretet. Most a rendszer operatív eszköztárára térünk át – azokra a konkrét módszerekre, amelyek a mindennapi működésben valóban meghatározzák a teljesítményt, úgy mint az árazási logika, a napi működési rendszer felépítése, valamint az értékesítés megszervezésének módja. Azt is bemutatjuk, miként lehet mindezt valós körülmények között, kontrollált kísérleti környezetben tesztelni egy pilotprogram segítségével.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×