Sokat sejtető nyilatkozatott tett a Lidl. Ez alapján a vásárlók és a versenytársak készülhetnek arra, hogy az itthon vezető kiskereskedelmi lánc hamarosan bejelentheti az online vásárlás elindítását – írja a vg.hu, amely arról érdeklődött az itthon piacvezető kiskereskedelmi láncnál, hogy miért nem érhető el a Lidlnél házhoz szállítási opció a vásárlók számára, és hogy tervezik-e bevezetni ezt a szolgáltatást, ha pedig igen, mikor.
A Lidl hivatalos honlapján az olvasható, hogy termékeiket áruházaikban, személyesen lehet megvásárolni, házhoz szállítási szolgáltatásuk nincsen.
A cég a portálnak megküldött válaszában most azt írta, hogy a Lidl Magyarország vizsgálja az online vásárlás bevezetésének lehetőségét a jövőre vonatkozóan.
Ennél konkrétabbat nem árultak el, így azt sem, hogy mikor lehet esedékes az említett vizsgálat eredménye. Mégis, ez a kommunikáció mintha változást jelentene az eddigiekhez képest, és azt valószínűsíti, hogy záros határidőn belül új korszak veheti kezdetét a Lidlnél, és elérhető lesz a házhoz szállítás – hívja fel a figyelmet a lap.