eur:
389.49
usd:
361.89
bux:
68002.24
2024. május 4. szombat Flórián, Mónika
Nyitókép: Charles O'Rear/Getty Images

Új állami céget alapítottak

Létrehozták a Miniszterelnökség alá tartozó Bormarketing Ügynökséget.

A gazdaságfejlesztési miniszter által jegyzett, a Magyar Közlönyben olvasható rendeletmódosítás szerint az új társaság tulajdonosi jogait a Miniszterelnökség gyakorolja, ezzel Gulyás Gergely tárcája már hét állami tulajdonban álló gazdasági társaságért felel.

Az, hogy a Bormarketing Ügynökség ide került, annyiban nem meglepő, hogy a tavaly tavasszal megalakuló ötödik Orbán-kormány tagjainak feladat- és hatásköreit rögzítő kormányrendelet már eleve a Miniszterelnökséget vezető miniszterhez sorolta, hogy lássa el a közösségi bormarketing és a magyar bor egységes kommunikációja kapcsán jelentkező feladatokat – jegyzi meg a VG.

A Bormarketing Ügynökség frissen jött létre, a cégtár adatai szerint január 3-án jegyezték be, főtevékenysége pedig konferencia és kereskedelmi bemutató szervezése.

A bormarketing ügynökség előnyeiről Rókusfalvy Pál bormarketingért felelős kormánybiztos már korábban is beszélt. Szerinte a bormarketinget akkor lehet a helyére tenni, ha a legfelsőbb szinten van kezelve.

Címlapról ajánljuk
Cservák Csaba: a júniusi választás anyagilag is fontos lehet a pártoknak

Cservák Csaba: a júniusi választás anyagilag is fontos lehet a pártoknak

Anyagi szempontból is fontos az ellenzéki pártoknak, hogy jól szerepeljenek az idei európai parlamenti és önkormányzati választáson, mert azzal növelik az esélyüket arra, hogy 2026-ban, az országgyűlési választáson egy százaléknál jobb eredményt érjenek el, és állami támogatásban részesüljenek. Az InfoRádióban Cservák Csaba alkotmányjogász professzor beszélt arról, hogy az állam mikor és miért támogatja a választáson elinduló pártokat.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.06. hétfő, 18:00
Salát Gergely
a Pázmány Péter Katolikus Egyetem és a Magyar Külügyi Intézet munkatársa
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×