Nagy-Britanniában a gyerekek egyre kórosabb méreteket öltő elhízása ellen többek között az egészségtelen rágcsálni valók, a cukros üdítők és csokik reklámjának korlátozásával próbálna küzdeni.
A szabályozó hatóság, az Ofcom több változatot is kidolgozott a jövőbeni törvényre, de kikérték a gyártók véleményét is.
Javaslatukban az élelmiszerpiac szereplői abba belemennének, hogy száműzzenek minden ételreklámot a földi sugárzású csatornák 10 év alattiaknak szóló műsoraiból, és óránként 30 másodpercre csökkentsék az ilyen jellegű hirdetéseket a gyerekcsatornákon.
Míg a gyártók képviselői szerint ez komoly ajánlat a részükről, az egészségvédő civil szervezetek és fogyasztói csoportok szerint mindez igencsak kevés.
A civilek azt próbálják elérni, hogy este 9 óra előtt teljesen eltűnjenek a tévéképernyőkről az egészségtelen ételeket reklámozó hirdetések.
Megjöttek az adatok a koreai veszteségekről, közben Kijevet könyörtelen dróntámadás érte